a načo to preboha BB bude? 2 roky viac stoja ako jazdia 3201 a 3202, zmena linkového vedenia sa neudiala, hoci na takej predĺženej linke 2 mohli jazdiť do Rakytoviec, alebo do Iliaša či na Pršiansku.
Z dôvodu uzávierky Komenského ul. v úseku medzi Skuteckého a Kollárovou ul. počas víkendu 15.6.2019 - 16.6.2019 nebudú linky č. 33, 35, 36, 43 obsluhovať zastávku "Skuteckého". Autobusy mimoriadne zastavia na zastávke "Skuteckého, rázc." na Rudlovskej ceste.
zdroj: https://www.sadzv.sk/dopravne-obmedzenia/obmedzenie-mhd-bb
Ja som to nevytvoril tak, aby sa to napasovalo na aktualny grafikon. Chcel som ukazat, ze to ide vytvorit, a posunul som to tak, aby polohy rychlikov boli blizko sucasnym.
Mozno sa to da nastavit aj inak, ale mne staci, ze mam proof of concept.
130 je dvojkolajna trat, takze je flexibilnejsia. Hoci je plna, neni to kriticky usek.
Inou optikou: na mapa.zsr.sk, je v useku BB-ZV bud vsetko zelene alebo vsetko oranzove. Na trati Breclav-Szob mas tak meskajuce vlaky, ako aj vlaky iduce vcas. Teda aj plna trat ti umoznuje viest zmeskane vlaky bez toho, aby si narusil cely provoz.
Mimochodom bystricke rychliky meskaju non-stop, takze je uplne irelevantne, aku casovu polohu maju na trati 130 nakreslenu.
"Kriticky usek je prave trat BB-ZV, kde sa s tym uz prilis hybat neda, takze sa budu musiet prisposobit ine trate, ktore su volnejsie." - To sú prosím ktoré? Vieš aký je stav na trati 130, kade ten vlak eventuelne bude musieť prejsť?
Kriticky usek je prave trat BB-ZV, kde sa s tym uz prilis hybat neda, takze sa budu musiet prisposobit ine trate, ktore su volnejsie.
Rychlikovy takt by sa mal podla mna stejne prerobit. Kosicke rychliky stale meskaju a vo Zvolene maju len 13 min pobyt. A to dokonca aj Polana. Ziadny priestor na eliminaciu meskania. Potom sa nestihaju prestupy na Metropol v Bratislave.
A takisto v opacnom smere meskajuce Metropoly casto nestihaju prestup na bystricke rychliky.
V smere na sever sa zase meskanie BA-BB rychlikov prenasa na Fatru, ktora si pripadne este zvysi meskanie v Ziline cakanim na meskajuce severne rychliky z Kosic, cim sa zase nestiha Pendolino v Ostrave.
Na prestup by malo byt vzdy aspon 15 minut, v kritickych miestach aspon 20, inak je prestup nahoda. A pridanie znacky "necaka na ziadne pripoje", ako to vtipne spravili v Bratislave pri bystrickych rychlikoch, nepovazujem za riesenie problemu.
BTW nakladny vlak tam stale pretiahnes a to aj v spicke jeden za hodinu. Mam to tu nakreslene:-)
Nezabúdaj, že popri osobnej doprave sa ti tam musí zmestiť aj nákladná. Zároveň posunom taktovej polohy diaľkových vlakov z BB do ZV im nechávaš len minútový pobyt pred odchodom do Bratislavy (príchod do ZV máš x:59, odchod do BA je x:00).
Tým nechcem povedať že taktový CP na trati BB-ZV sa nedá spraviť, len že je to zložitejšie
Rozmýšľali ste niekedy, prečo nie je intervalový cestovný poriadok na trati Bystrica-Zvolen? Ja som si to niekedy v minulosti vyhodnotil ako dôsledok jednokoľajnej trate a viac som nad tým neuvažoval.
Ale potom mi nedalo pokoj, že v okolí Prahy je intervalový cestovný poriadok aj na jednokoľajných tratiach s podobne hustou prevádzkou. Tak som si to skúsil nakresliť a výsledok je v prílohe.
Keďže je práve doba zverejňovania návrhov GVD na nasledujúci rok, je to zároveň môj návrh na úpravu, keby náhodou niekto z diskutujúcich pracoval na odbore dopravy BBSK.
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, že prečo ste nakúpili autobusy s klimatizáciou, keď ich vôbec šoféri nepoužívajú? Pýtam sa konkrétne na MHD v Banskej Bystrici! Ešte nie je taká horúčava ako teraz, ale keď nastúpim do autobusu, tak je neskutočne dusno a na omdletie, skutočne sa nedá vydržať ani 10 min v tom autobuse! Minulý rok čo denno denne chodím MHD, tak som zažila pustenú klímu len 2x za celé leto! Púšťajte prosím tú klimatizáciu. Ďakujem