Evidenčné číslo: | 6613 | ||||||||||||||||||||
Typ: | Škoda 15 Tr 08/6 | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Škoda Ostrov s. r. o., Ostrov | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 11913 | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1992 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 14.5.1992 | ||||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | december 2014 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 1.11.2016 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 2 533 686 Sk | ||||||||||||||||||||
Depo: | Hroboňova | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Generálna oprava v DPB (2011 - 2012) - trolejbus dostal aj dopytové otváranie dverí, celočervený náter, zberače Lekov. | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 2/2004) BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 2/2004) | ||||||||||||||||||||
Charakteristické znaky: | Pri jednej z opráv tohto trolejbusu koncom 1990-tych rokov bolo rozhodnuté, že sa na ňom nebude obnovovať lak. Napriek tomu boli istý čas dvere a predná maska natreté novým typom náteru, zvyšok zostal natretý starým vyblednutým náterom. Až začiatkom roka 2003 trolejbus dostal kompletne nový náter v bratislavských farbách. | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozidlo v roku 2016 odkúpila Mezinárodní inovativní kancelář, s.r.o., Praha, ale vozidlo nakoniec zostalo v DPB. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|