Evidenčné čísla:
  1. 3101
  2. 8013    od marca 2023
  3. 3101    od november 2024
Typ: Irisbus SFR 161 Crossway LE City 12M
Výrobca: Iveco Czech Republic, Vysoké Mýto
Výrobné číslo: 10350
VIN: VNESFR1610M010350
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BL-823AN
Rok výroby: november 2010
Sprevádzkovanie: 30.11.2010
Nadobúdacia cena: 125 630 €
Depo: Krasňany
Jurajov dvor (1.9.2011 - leto 2020)
Petržalka (leto 2020 - 12/2022)
Krasňany (od 2023)
Domovská linka: 801 (do 8/2020)
90 (9/2020 - 12/2022)
Rekonštrukcie a úpravy: Úprava na výcvikové vozidlo (1 - 2/2023) - pridanie dvojitého riadenia

Montáž kamerového systému (3/2023)
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 120
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, technologické vozidlo
Iné údaje: Od 1. januára 2023 preradený medzi vozidlá autoškoly DPB.

Od 15. novembra 2024 preradený medzi vozidlá zimnej údržby zastávok.
Posledné záznamy o vypravení:
17.7.2023 Autoškola/1
30.12.2022 90/2
29.12.2022 90/3
12.12.2022 90/2
28.11.2022 90/2
24.11.2022 90/2
2.11.2022 90/2
28.10.2022 90/2
27.10.2022 90/2
26.10.2022 90/2
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ikarus31 #26:
A preto by sa mali čo najskôr dokúpiť ďalšie 4 minibusy, aby tu staré Rošerá nezostali ešte 10 rokov (predsalen tie Rošerá majú 11-13, takže nejaká oprava ich veľmi nezachráni). Staré Rošerá by som nechal práve na to ZV.
Reakcia na: Urbanway 2423 #25:
Tiež som si myslel že opravy minibusov sú zbytočné ale pri spoľahlivosti a kvalite tých nových minibusov ich asi budeme potrebovať. Ako tak pozerám tak 1233 a 1234 sú nejazdia dlhšiu dobu asi pre poruchu a asi dva dni dozadu jazdil len 1231 a na linke 145 boli staré. Okrem toho sa vypravuje aj minibusové ZV každý deň.
Reakcia na: mirec240 #24:
V poslednej dobe DPB nejako často opravuje staré vozy (Rošerá a teraz Crosswaye). Vie niekto, aký to má význam, veď sólo vozov a viac-menej aj minibusov máme dosť (po posilnení 147 ich budeme potrebovať 3, takže 4-5 vozov by malo stačiť)?
Reakcia na: Petto #23:
Tak divím sa že do toho investovali... Rovnako aj 3102 prečalúnená, ale zvonku zostala rovnaká.
Reakcia na: mirec240 #22:
To jazdi este ? 😃
Voz má koženkové sedadlá.
Reakcia na: Petto #17:
Nezaregistroval som zmenu 🤣 ešte že nenapísal 37 alebo čosika 🤣
Reakcia na: Urbanway 2423 #19:
A niektoré úplne prázdne.🙂
Reakcia na: HORVI #18:
Aj DPB sa môže pomýliť, nebolo by to prvýkrát, čo sa takto pomýlili a autobusy potom jazdili plné. 🙂
Reakcia na: Petto #17:
DPB najlepšie vie, čo má dať na jednotlivé linky.
Reakcia na: Ma178rek #15:
50ka je uz klbova odvcera, ale 70 sola 😁
Reakcia na: Ma178rek #15:
Keď by som to mal zobrať vážne tak by som povedal: "Je to kravina"
Keď by som to mal zobrať zo srandy: "Hahahahahahah, moc vtipné.
Reakcia na: HORVI #14:
A prečo ich nechceš dať na 50ku? 🤣
Crosswaye teraz hnijú vo Vozovni Petržalka, teoreticky by sa mohli využívať na linky: 23, 36, 52, 53, 56, 66, 67, 79, 90 (sa aj do decembra 2020 využívali), 123.
3101 a 102 sú od leta vo vozovni Petržalka 🙂
Reakcia na: Mike #11:
Diky 🙂
Reakcia na: 810zssk #10:
Posielali to aj na 90, teda ak náhodou boli pojazdné oba crossy, tak jeden bol na 801 a druhý na 90 (je pravda že v princípe to bola ako rezerva pre tú 801).
Reakcia na: Mike #8:
Dakujem za info 🙂 Z vypravy sa mi zdalo ze mimo 801 to vobec neposielaju, ani ked to je volne.
Reakcia na: Mike #8:
* viac stoja ako jazdia ..
Asi najskôr bude pre niečo odstavený. Tieto vozy viac ako stoja možno ani nie preto, že sú nejako výrazne poruchové, ale že iveko má extrémne dlhé dodacie lehoty (aj v ČR sú dlhšie ako u iných bežných dodávateľov ...)