VozidláTrolejbusyŠkoda 14 Tr › #6207

Evidenčné čísla:
  1. 67
  2. 6207    od 1983
Typ: Škoda 14 Tr 01
Výrobca: Škoda, Ostrov
Výrobné číslo: 08394
Rok výroby: 1982
Sprevádzkovanie: 1.12.1982
Depo: Hroboňova
Krasňany (depozitár HV)
Trnávka
Informačný systém: BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 12/2005)
BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 12/2005)
Doplňujúce informácie: historické vozidlo
Iné údaje: Po vyradení z prevádzky v roku 2009 bolo vozidlo zachované do zbierky historických vozidiel DPB. V súčasnosti čaká na rekonštrukciu do pôvodného stavu.
Posledné záznamy o vypravení:
23.9.2009 212/3
14.9.2009 212/4
17.7.2009 207/7
21.3.2009 204
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SixSixTrooper #44:
Líza = 6207
Reakcia na: SixSixTrooper #43:
To s tým nemá nič spoločné, Kremienok chce originál Oerlikon výzbroj
Reakcia na: trolejbus6207 #42:
Uvidíme, ešte sa môže stať že EU upravý legislatívu a bude môcť DPB brať eurofondy na Historičáky. Líza je ???
Reakcia na: trolejbus6207 #41:
Tak bohužial stihla medzitým kúpiť Schadewerke Cegelec. Ale dnes už sa dá aj od čínanov výzbroj kúpiť. Akurát bude Tranzistorová a nie stykačová.
Reakcia na: SixSixTrooper #34:
Líza by sa mala rekonštruovať dodávateľsky (aspoň ja mám takéto info), pri dnešnej realite asi mokrý sen...
Reakcia na: SixSixTrooper #40:
Podľa môjho zdroja výzbroj do Oerlikonu narazila na neprekonateľnú prekážku - a to neochota výrobcu poskytnúť dokumentáciu
Reakcia na: upravovač fotiek #38:
Ešte spomínal že medzitým by sa mohla doplniť výzbroj do Oerlikonu ale to je asi už dosť scifi.
Reakcia na: Elektricka #33:
Nie je hento náhodou už Trnávka?
Reakcia na: SixSixTrooper #37:
Ďakujem. Snáď to tak bude.
Reakcia na: upravovač fotiek #36:
Manažér / Výpravca Hroboňovej. Extrémne inteligentný a rozumný človek.
Reakcia na: SixSixTrooper #34:
Zdroj tej informácie?
Reakcia na: SixSixTrooper #34:
Pri tempe ako ide 6617 to môže byť ďalších 20 rokov 💀
Reakcia na: Elektricka #33:
Od začiatku rekonštrukcie Vozovne Krasňany sa bohužial na Hroboňovú nezmestí. Po rekonštrukcií vozovne sa vráti a podrobí rekonštrukcií hneď po #6617
6207 chátra pod holým nebom v Jurajovom dvore
Reakcia na: Trolejbus123 #31:
Čaká na rekonštrukcia na historičák.
Vie niekto niečo čo je teraz s timto trolejbusom❓️ Po tolkych rokoch
Reakcia na: IBBI #29:
Ja s tým nemám najmenší problém, odjazdil som s ňou dosť poobedných židákov na 212/8 😁
Reakcia na: trolejbus6207 #28:
Sranda. Tak to bys me si ju mali vazit.
Reakcia na: IBBI #26:
Výrobné číslo 6207-ky je 8394, kaunasská 335-ka (explzeňská 358-čka) má v.č. 8476
Reakcia na: IBBI #26:
Nič nezačínam motať. Áno, je novšia.