Evidenčné číslo:1414
Typ: TAM 272 A 180 M
Výrobca: TAM BUS Maribor; Avtomontaža-BUS Ljubljana, Slovinsko
Výrobné číslo: 64078
VIN: ZX1272180PAB64078
Číslo motora: 17472855647111
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): MB V3-53 (SLO)
BCA 10-40
BB-039BM (7/2004 - 6/2008)
BA-390TT (od 6/2008)
Rok výroby: 1993
Sprevádzkovanie: 18.8.2008
Depo: Trnávka
Rekonštrukcie a úpravy: GO + výmena pôvodných drevených sedadiel za koženkové z Karosy radu 700 a dosadenie informačného systému EMtest počas prevádzky v Banskej Bystrici (2001)

Optický informačný systém BUSE typu DOT-LED (8/2008)

Rekonštrukcia na historické vozidlo (2011 - 2014)
Informačný systém: BUSE BS 100 (od 2008)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 2008)
Doplňujúce informácie: historické vozidlo
Iné údaje: Vozidlo v roku 2008 odkúpené od Dopravného podniku mesta Banská Bystrica.

Autobus v pravidelnej premávke dojazdil 23.1.2011 na trojlinke 23+24+26.

Vozidlo bolo po vyradení z premávky zachované do zbierky historických vozidiel DPB.
Posledné záznamy o vypravení:
21.4.2024 M/3
20.4.2024 M/3
17.9.2022 M/1
29.8.2022 M/1
24.7.2022 M/1
2.7.2022 M/1
24.4.2022 M/3
23.4.2022 M/3
18.9.2021 X63/2
27.6.2021 X29/3
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vsimol som si, ze voz po historickej rekonstrukcii dostal vacsi celny displej, nez mal ku koncu premavky. Je spravna domnienka, ze ide o BUSE s velkymi tercikmi? Predpokladam, ze uplne povodne kazive panely (Peled/Brose) sa nedochovali...
Reakcia na: Viko #1:
Také buse mali iné bambusy. Áno, ten pôvodný sa nezachoval žiadny funkčný (alebo sa nezachoval vôbec.)
Reakcia na: Mike #2:
ešte vybaviť štyri roky prepadnutú TK a máme špičkový historičák ?
TAM-BUS na linke H29