Evidenčné číslo:6703
Typ: Škoda 25 Tr Irisbus
Výrobca: Irisbus, Annonay, Francúzsko (karoséria); Škoda Electric, s. r. o., Plzeň (elektrická výzbroj)
Výrobné číslo: 13171/0875
VIN: VNEPU09D100300875
Rok výroby: 2006
Sprevádzkovanie: august 2006
Odstavenie z premávky: máj 2024
Vyradenie: 2024
Nadobúdacia cena: 17 493 932 Sk
Depo: Hroboňova
Domovská linka: 33 (od 4.9.2006)
Reklamy: 110 rokov trolejbusov v Bratislave (7/2019 - 1/2020)
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 200
BUSE BS 120, BUSE BS 120, BUSE BS 170, BUSE BS 170, Mikroelektronika GTC 24B
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo
Iné údaje: Do Bratislavy prišiel 20.7.2006.

Po príchode do Bratislavy bol ešte na vagóne posprejovaný vandalmi.
Posledné záznamy o vypravení:
2.5.2024 33/5
12.3.2024 33/4
33/5
1.3.2024 33/5
29.2.2024 33/4
28.2.2024 33/4
27.2.2024 33/5
26.2.2024 33/4
23.2.2024 33/3
22.2.2024 33/3
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vcera som ho 1x videl nazivo - bol na 212! 👍
Reakcia na: IBBI #1:
dnes je na 201 ak ho chces zase vidiet. Prichadza k hl.st.
Už bez reklamy 110 rm tbusov
Niak často je odstavená.
Prečo?
Reakcia na: ChristianSK #4:
Lebo je to šrot ‼
Aj ten voz opravia ci uz neoficialne vyradena ?
Reakcia na: Petto #6:
Bude čoskoro opravená
Reakcia na: trolejbus6207 #7:
Dik . A co tam bolo pokazene ? 6705 nevies co robili ? Ma taky dost iny zvuk ten trakcak pri rozbehu aj pri brzdeni.
Reakcia na: Petto #8:
Netuším, tie šroty ma nezaujímajú, informácia o čoskorom spojazdnení 6703 bol vedľajší produkt jedného rozhovoru... Ale skúsim sa spýtať.
Reakcia na: Petto #8:
Takže na 6705 sa nerobilo nič, pravdepodobne na nej niečo odchádza, ak mení zvuk (žeby diferák?) 😂
6703 stojí na výstupný striedač napájania pomocných pohonov, ktorý má doraziť v dohľadnej dobe (všetci zúčastnení v to pevne dúfajú)
Reakcia na: trolejbus6207 #10:
Diferak robil o dost ine zvuky , mne to skor pripomina zvuky 15tr seria 6612-6616 co mali ine napravy tusim HN ci jak sa to volalo. 😁
Reakcia na: Petto #8:
Na 6705 menili motor minulé leto.
Wau, voz v premavke po pol roku.
Reakcia na: Petto #13:
Fakt sa to oplatí stále znova skúšať oživovať?
Reakcia na: Viko #14:
Ano, lebo nemas nahradu a tahat 31tr ci dusit nb18 nie je lepsie. Tipujem ze aj 27tr zacnu na L33 lebo dojdu skor ako sa urobi TT Mlynska ci Avion. Sucasnu L61 to nevyjazdi resp LTT.
Reakcia na: Petto #15:
Na 61 až tak nevadí, keď tam budú jazdiť o rok dlhšie autobusy, ktoré boli pre ňu zakúpené, hlavne nech sa čím skôr postaví TT Nové SND, aby sa mohla predĺžiť 40 po Most SNP, aby sa trochu uľavilo 50 a 70 v úseku po AS.
Reakcia na: Urbanway 2423 #16:
27Tr by mali vyjazdit aj usek AS - Most SNP a spat na baterku aj ked este nebude TT otocka pri Eurovei. Papierovy dojazd je tusim 10-12km . Podla google maps je to okolo 5km tam aj spat k AS. Neviem vsak ake rychle maju to dobitie ked su pripojene, no ked to vydrzalo ist az do Devinskej podla fotiek tak ....
Reakcia na: Petto #17:
inak na načo potom chcú stavať TT k Novému SND keď to aj tak stíha? Či aj pre prípad výluk a odklonov (napr 202/205)?
Reakcia na: Petto #17:
A nebude problém v tom, že to pôjde zhruba 50% trasy na baterku, pretože podľa dokumentácie by malo byť aspoň 60% trasy pod trolejami?
Reakcia na: FFF13 #18:
Pre prípad výluk by bola táto trať dobrá, lenže spojka z Karadžičovej na Mlynské nivy v smere na AS bohužiaľ v projekte nie je, a preto to asi nebude možné (škoda, že sa tam nezrealizuje aspoň stopa, ak by sa tam osádzať výhybky neoplatilo).
Reakcia na: Urbanway 2423 #19:
Je to cca 2,3 ku 2,8 . Co som pocul tak to dobitie je celkom rychle , len ten 24metrovy testovaci SU sa musel dobijat na DD vtedy hodinu statim aby mohol odist na baterku sam po vlastnych do centra. No Plus ten baterkovy dojazd u 24M je papierovo tak tretina-polovica voci 27 TR.
Reakcia na: Petto #21:
Na kempujúce kĺbaky na HlSt ale asi nie je moc miesta nazvyš...
Reakcia na: Petto #21:
Bolo by veľmi náročné postaviť krátky úsek trolejového vedenia v obratisku pod Mostom SNP pre nabíjanie trolejbus (obzvlášť keď je hneď vedľa električková trať)?

Inak prečo sa vlastne nestavia trolejbusová trať až po Most? Či sa počíta, že po výstavbe električkovej trate do downtownu bude linka 40 opäť skrátená po Nové SND?
Reakcia na: 3pa3ck3 #23:
Most SNP obratisko ma vraj zaniknut z dlhodobeho hladiska - ako predlzenie Hviezdka ku Vydrici. Ci je to este aktualne neviem. Takisto rampy na a z Mostu SNP maju ist prec ale ci a kedy ? ...
Reakcia na: ceres #22:
Tam sa to ma cele predsa prerobit do 2023/24, tak mozno aj hej do buducna. Ved tam ma byt az 5 trolej.liniek 32,40,41,61,71 z toho 32 len na prejazd.
Reakcia na: 3pa3ck3 #23:
Pod Mostom je to častokrát už teraz o držku, čo sa manipulácie s vozmi týka, neviem si tie kempujúce kĺbaky predstaviť ani tam... 😕
Reakcia na: ceres #26:
Podla mna 40 alebo 70 budu prestavkovat/ cakat na nastupisti pri rieke.
Neviem co spravili tomuto vozu, ale ide si takmer cely januar dennodenne celodenky L33 bez poruchy. 😲 😎 No nocuje s 31tr na Dlhacoch a nechodi z/do vozovne.
Reakcia na: Petto #28:
Má nejaký problém s pomocnými pohonmi, pravdepodobne preto ju nechávajú nocovať na Dieloch (aby sa predišlo komplikáciám pri výjazde)
Reakcia na: trolejbus6207 #29:
Neštartuje.