Tento kúsok asi tak skoro von nepôjde. Podľa pohľadu ako som šiel okolo vozovne má celý motor vybratý a namiesto neho len veľkú dieru.
Evidenčné číslo: | 6702 | ||||||||||||||||||||
Typ: | Škoda 25 Tr Irisbus | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Irisbus, Annonay, Francúzsko (karoséria); Škoda Electric, s. r. o., Plzeň (elektrická výzbroj) | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 13172/0873 | ||||||||||||||||||||
VIN: | VNEPU09D100300873 | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 2006 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | júl 2006 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 2024 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 17 493 932 Sk | ||||||||||||||||||||
Depo: | Hroboňova | ||||||||||||||||||||
Domovská linka: | 33 (od 4.9.2006) | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100
BUSE BS 200 BUSE BS 120, BUSE BS 120, BUSE BS 170, BUSE BS 170, Mikroelektronika GTC 24B BUSE BS 210 (140 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px) | ||||||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | nízkopodlažné vozidlo | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Trolejbus bol pred dodaním do Bratislavy vystavený v Brne na výstave Autotec 2006.
Do Bratislavy prišiel po železnici 14.6.2006. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
Petto
Zajtra budu pravdepodobne len 31tr na 33, nakoľko v obratisku nocuju 6807,6810,6820.