Reakcia na: TeBeCe #1:
Som zvedavý, či nechali pôvodnú poslednú korunkovú podlahu.
Evidenčné číslo: | 7923 | ||||||||||||||||||||
Typ: | T6A5/I | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD Tatra, a. s., Praha | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 179123 | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1991 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1.4.1992 | ||||||||||||||||||||
Depo: | Krasňany | ||||||||||||||||||||
Súprava s vozidlom: | 7923+7924 | ||||||||||||||||||||
Domovská linka: | 5, 11 | ||||||||||||||||||||
Reklamy: | Puma
Ardo (9/2001 - 2/2006) Sandoz (1.3.2006 - 10.4.2006, po nehode dostala túto reklamu súprava #7913+7914) Viasat Network (12/2009 - 1/2010, veľkoplošná reklamná nálepka na ľavej bočnici) Goethe Institut (11/2024 - ) | ||||||||||||||||||||
Nehody: | Nehoda s električkou K2 #7054 v Dúbravke (1997) - súprava narazila v hmle zozadu do električky #7054.
13.6.2002 sa na linke 5/1 okolo 10:10 h. v smere do Rače zrazil s nákladnou cisternou na Račianskej ul. pri daňovom úrade. Vozidlo a najmä zariadenie vodiča bolo značne poškodené. 4.3.2004 o 9.50 h. na obratisku Pri kríži zozadu narazila do súpravy #7941+7942, ktorá stála pred ňou. 10.4.2006 o 18.25 - nehoda so súpravami #7722+7721 a #7829+7830 pri tuneli. Súprava #7923+7924 zozadu narazila do súpravy #7722+7721 stojacej v zastávke Chatam Sófer, ktorá následne narazila do pred ňou stojacej súpravy #7829+7830. | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Polpantograf Lekov (1997/1998)
Narovnanie rámu v Pars Šumperk po nehode (8/2006) Celková oprava (12/2009 - 4/2010) Výmena statického meniča ČKD 2-UKSBR-DB za menič Cegelec SMTK 6,3 Q (2020) Prelakovanie do celočerveného náteru v rámci VP (leto 2023) | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BROSE, čelný prevíjací (do 2000-2001)
Strešné prevíjacie kocky (do 2000-2001) BUSE BS 100 (od 1999) BUSE BS 120 (od 1999) BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px) (od 2000-2001) BUSE BS 200 | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
TeBeCe