Nepamätá si niekto, prečo sa na T6kách inštalovalo toľko odlišných typov zberačov? A prečo sa v dnešnej dobe štandardizovania nevymenili za jednotný typ?
Evidenčné číslo: | 7921 | ||||||||||||||||
Typ: | T6A5/I | ||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD Tatra, a. s., Praha | ||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 179121 | ||||||||||||||||
Rok výroby: | 1991 | ||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1.4.1992 | ||||||||||||||||
Depo: | Krasňany | ||||||||||||||||
Súprava s vozidlom: | 7921+7922 | ||||||||||||||||
Reklamy: | OMV (do 4/2004)
Kenvelo (5/2004 - 6/2006) UniCredit Bank (6/2007 - 3/2008) | ||||||||||||||||
Nehody: | Vykoľajenie na križovatke Vazovova - Krížna (16.4.2003 v ranných hodinách)
Vykoľajenie pri výjazde z obratiska Karlova Ves (30.5.2003) - zadný voz súpravy sa vykoľajil kvôli zlomenej koľajnici v obratisku a po jazde mimo trate vrazil do trate vedúcej z Dúbravky pričom ju značne posunul. Počas opravy zadného vozňa jazdil vozeň #7921 niekoľko mesiacov samostatne. | ||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Polpantograf Brecknell-Willis M 06
Vonkajší informačný systém BUSE (2000?) Výmena statického meniča ČKD 2-UKSBR-DB za menič Cegelec SMTK 6,3 Q (2020) Prelakovanie do celočerveného náteru v rámci VP, výmena vonkajších displejov (3/2023) | ||||||||||||||||
Informačný systém: | BROSE, čelný prevíjací (do 2000?)
Strešné prevíjacie kocky (do 2000?) BUSE BS 100 (od 1999) BUSE BS 120 (od 1999) BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (112 × 19 px) (2000? - 2022) BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px) (od 2023) BUSE BS 200 | ||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
Andrej