Vozidlo už dojazdilo.
Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
Typ: | K2 (do 2004)
K2S | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 164399 | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1975 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1.1.1976 | ||||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | jún 2023 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 2023 | ||||||||||||||||||||
Likvidácia: | apríl 2024 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 678 931 Kčs (modernizácia na typ K2S: 10 231 000 Sk) | ||||||||||||||||||||
Odpredaj: | Slezská dopravní a strojní, s.r.o., Horní Životice, ČR (2/2024; odpredaj za cenu 2200 €; po rozobratí odvezená 3.4.2024 na šrotovisko) | ||||||||||||||||||||
Depo: | Krasňany | ||||||||||||||||||||
Reklamy: | Twin City Liner (5/2010 - 12/2011)
Casio G-factory (1/2012 - 8/2012) Planeo elektro + Sodastream (8 - 10/2012) Planeo elektro + Sencor (10/2012 - 4/2014) Freywille (11/2015 - 2/2016) Creative (11/2016 - 4/2017) Klingerka (4/2017 - 11/2017) Rínok Rača (10/2018 - 2019) Qatar Airways (1/2020 - 1/2021) | ||||||||||||||||||||
Nehody: | Nehoda električiek #7120 a 7946+7945 (12.10.2004) - električka #7120 narazila zozadu do súpravy #7946+7945 pri vjazde do zastávky Račianske mýto.
Nehoda električiek 7120 a 7933+7934 (10.2.2016) - električka linky 6 #7120 narazila zozadu do súpravy #7933+7934 linky 5 pri vjazde do zastávky Hybešova. | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Vozeň #7063 dostal atypickú veľkú drevenú kabínu (199x).
Modernizácia na typ K2S v Pars nova Šumperk (2004) | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 2004) BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 212 (112 × 19 px), BUSE BS 212 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px) (od 2004) BUSE BS 200 (od 2004) | ||||||||||||||||||||
Charakteristické znaky: | Vozeň #7063 dostal na zadné čelo hranaté svetlá ako mali T3SUCS. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
upravovač fotiek
Má prísť 40 nových Škodoviek. 30 jednosmerných a 10 obojsmerných. Takže tých K2S má odísť nejako málo do zabudnutia. Zrejme skončia aj platňové T6A5, T3M a T3S.