Už je evidovaná ako historické vozidlo
Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||
Typ: | K2 (1971 - 1999)
K2S (od 12/1998) | ||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 160534 | ||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1971 | ||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1972 | ||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 678 931 Kčs (modernizácia na typ K2S: 8 965 895 Sk) | ||||||||||||||||||
Depo: | Jurajov dvor (1971 - 1973)
Krasňany (1973 - 11/2023) Jurajov dvor (11/2023 - ) | ||||||||||||||||||
Reklamy: | PKB
AGFA Frey Wille (4.12.2007 - 4/2008) Ikar (8/2008 - 2/2009) Becherovka (30.5.2011 - 10/2011) Egypt (10/2011 - 6/2012) Becherovka (6 - 8/2012) Párty električka (9 - 12/2012) Prima banka (12/2012 - 1/2017) Proxenta Residence (10/2017 - 10/2018) Designer Outlet Parndorf (11/2018 - 2019) | ||||||||||||||||||
Nehody: | Čelný náraz do #7087 (13.12.2007)
Vykoľajenie na križovatke Radlinského-Vazovova (9.10.2021; električka sa po oprave do premávky vrátila v 4/2022) Zrážka s policajnou dodávkou na Vajnorskej ulici (2.3.2024) | ||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | GO 8/1984; rovné plechy
Modernizácia na typ K2S vo firme Pars DMN, s.r.o., Šumperk (1998) Výmena klimatizácie kabíny vodiča Brema za klimatizáciu Webasto (2003) Zakrytie podvozkov (2010) Prelakovanie do celočerveného náteru, výmena DOT displejov za DOT-LED displeje (12/2020 - 5/2021) Prelakovanie do pôvodného červeno-modro-sivého náteru (leto 2024) | ||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1998)
BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 1998) BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (28 × 19 px) (1998 - 2020) BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px) (od 2021) BUSE BS 200 | ||||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | historické vozidlo | ||||||||||||||||||
Iné údaje: | V roku 1992 bola prečíslovaná na 7047/II | ||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
SolarisU281