VozidláElektričkyČKD Tatra K2 › #7019/II

Evidenčné čísla:
  1. 309    1969 – 1983
  2. 7001    1983 – 1990
  3. 7019II    1990 – 1993
Typ: K2
Výrobca: ČKD - Tatra Praha
Výrobné číslo: 157978
Rok výroby: 1969
Sprevádzkovanie: júl 1969
Vyradenie: 1993
Nadobúdacia cena: 810 000 Kčs
Depo: Jurajov dvor (1969 - 1973)
Krasňany (od 1973)
Reklamy: Technomat (5.9.1991 - 5.9.1992)

Technomarket
Rekonštrukcie a úpravy: GO 7/1986; rovné plechy
Iné údaje: Prvý vozeň typu K2 v Bratislave, technické skúšky prebiehali od 5.5.1969.

V roku 1976 bol preradený na školský vozeň, o rok neskôr bol preradený späť, pretože mal často poruchy.

Medzi týmto vozňom a #7019 došlo k vzájomnej výmene evidenčných čísiel.

Jeho zadnú časť dostala brnianska K2 #1131.
Posledné záznamy o vypravení:
24.8.1993 3/1
9.7.1993 3/4
30.10.1992 3/2
29.6.1992 11/13
27.2.1992 3/4
25.10.1991 5/5
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 4004 #1:
Este pridat, ze pocas prevazdky v Ostrave bola oznacena aj K1, podla tej knihy.
Nedavno som si kupil knihu o elektrickach typu PCC v severnej Amerike. Vo vacsine knihy sa pise o elektrickach v premavke v severeoamerickych mestach, ale na konci sa pise aj o medzinarodnymi PCC elektrickami, vratane Tatry. Je tam napisane, ze tento voz bol povodne vyrobeny ako prototyp pre Ostravu, ev. c. 801, pod oznacenim T3/180 v roku 1965, a dostal GO v roku 1968 v CKD predtym co prisiel do Bratislavy. Nevie niekdo, ci je toto pravda?

Nakolko je v tej knihe aj napisane, ze T3 717-736 boli K2, mozno ide o nespravne informacie, ale neviem.