Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
Typ: | Ganz | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Ganz Budapest | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1912 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1912 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 1954 | ||||||||||||||||||||
Depo: | Pribinova | ||||||||||||||||||||
Nehody: | Nehoda s iným električkovým vlakom na Nám. Kráľa Ľudovíta (Hurbanovo nám.): Električka #30 prichádzala od Suchého mýta na Nám. Republiky (Nám. SNP), keď v tom čase odbočovala súprava električiek prichádzajúcich od Dynamitky zo Schöndorfskej ul. (Obchodná ul.) na Nám. Republiky. Vozeň #30 nestihol zabrzdiť a narazil do posledného vozňa súpravy, pričom došlo k vykoľajeniu a poškodeniu liatinového stožiara trakčného vedenia. (22.4.1920)
Nehoda s povozom na Suchom mýte (11.9.1925) Nehoda s chodcom na Špitálskej ul. s ľahkým zranením muža (19.11.1928) | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Pridanie ochranného rámu okolo podvozku
Rekonštrukcia čiel a plošín, dosadenie novej výzbroje Siemens D 491 (1934) | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|