Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
Typ: | Karosa B 731.1653
Karosa B 732.40 Cabrio | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Karosa n. p., Vysoké Mýto; Dopravný podnik Bratislava (cabrio) | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 29607 | ||||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAB 20-61
BA-971HA (do 11/2005) BA-438IJ (od 2007, z vozidla #2108) BL-081PO | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1990 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 16.11.1990 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 381 000 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depo: | Jurajov dvor | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Výmena automatickej prevodovky Praga 2M 70 za VOITH D 851 (ako #2141).
Prestavba na kabriolet s manuálnou 5-stupňovou prevodovkou v Ústredných dielňach DPB (2005) - autobus obdržal naftový motor TEDOM, maximálna rýchlosť vozidla 50 km/h. Technický preukaz vydaný 7.3.2007. | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (1999 - 2005) | ||||||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | špeciálne vozidlo | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Autobus bol poslednou premávkovou Karosou B 731.
Pri GO dostal výrobný štítok z #2108 - VIN TNKB73240KM025457. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|