Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||
Typ: | Karosa B 732.1652 | ||||||||||||||||
Výrobca: | Karosa n. p., Vysoké Mýto | ||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 28493 | ||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAB 14-11 (do 2003)
BA-591HU | ||||||||||||||||
Rok výroby: | 1990 | ||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | jún 1990 | ||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | máj 2005 | ||||||||||||||||
Vyradenie: | 14.3.2006 | ||||||||||||||||
Likvidácia: | 2006 | ||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 839 550 Kčs | ||||||||||||||||
Depo: | Petržalka
Trnávka | ||||||||||||||||
Domovská linka: | 37/6
91/6 | ||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999) | ||||||||||||||||
Iné údaje: | Po vyradení a rozobratí na šrotovisku bol skelet nafarbený sivou farbou a v 7/2006 prevezený do Prahy, kde mal poslúžiť pri stavbe 11-metrovej "katedrály" z autobusov Karosa na Václavskom námestí v rámci Medzinárodného festivalu sôch. Z projektu nakoniec zišlo. | ||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|