Evidenčné číslo: | 1123 | ||||||||||||||||||
Typ: | Karosa B 732.40 | ||||||||||||||||||
Výrobca: | Karosa n. p., Vysoké Mýto | ||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 25469 | ||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAA 92-65
BA-844IS | ||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1989 | ||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 23.6.1989 | ||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | január 2006 | ||||||||||||||||||
Vyradenie: | 14.3.2006 | ||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 408 150 Kčs | ||||||||||||||||||
Depo: | Trnávka | ||||||||||||||||||
Domovská linka: | 37/7(do 2004) | ||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999) | ||||||||||||||||||
Charakteristické znaky: | Červená fólia na čelnom skle (od 2003)
Na druhých a tretích dverách má tmavé sklá | ||||||||||||||||||
Iné údaje: | Po vyradení a rozobratí na šrotovisku bol skelet nafarbený sivou farbou a v 7/2006 prevezený do Prahy, kde mal poslúžiť pri stavbe 11-metrovej "katedrály" z autobusov Karosa na Václavskom námestí v rámci Medzinárodného festivalu sôch. Z projektu nakoniec zišlo. | ||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|