Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
Typ: | Karosa B 732.20
Karosa B 732 CNG (od 2003) | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Karosa n. p., Vysoké Mýto | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 22291 | ||||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAA 77-50
BA-673IS | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1988 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 7.7.1988 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 22.9.2010 | ||||||||||||||||||||
Depo: | Jurajov dvor
Krasňany (do 2003) Jurajov dvor (od 2003) | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Generálna oprava a prestavba na CNG pohon vo firme Starko (2003, začiatok prevádzky 10/2003) | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 2003) | ||||||||||||||||||||
Charakteristické znaky: | Druhé a tretie dvere boli okrem skiel celé červené. | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Autobus bol po skončení prevádzky vozov z tejto série na 2. DP preradený medzi pracovné vozidlá a počas zím 1994/1995 až 2002/2003 slúžil ako vozidlo zimnej údržby zastávok. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|