Evidenčné číslo: | 1096 | ||||||||||||||||||||
Typ: | Karosa B 732.20 | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Karosa n. p., Vysoké Mýto | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 22276 | ||||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAA 77-44
BA-480LB (od 2004) | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1988 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 7.7.1988 | ||||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | 2003 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 14.3.2006 | ||||||||||||||||||||
Likvidácia: | 2006 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 414 250 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depo: | Trnávka | ||||||||||||||||||||
Domovská linka: | 51 (špička) | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999) | ||||||||||||||||||||
Charakteristické znaky: | V roku 2004 dostal na zadné čelo celočervený náter. | ||||||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | technologické vozidlo | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Počas zím 2003/2004 a 2004/2005 slúžil ako vozidlo zimnej údržby zastávok.
Po vyradení a rozobratí na šrotovisku bol skelet nafarbený sivou farbou a v 7/2006 prevezený do Prahy, kde mal poslúžiť pri stavbe 11-metrovej "katedrály" z autobusov Karosa na Václavskom námestí v rámci Medzinárodného festivalu sôch. Z projektu nakoniec zišlo. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|