Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
Typ: | Karosa B 732.20
Karosa B 732 CNG | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Karosa n. p., Vysoké Mýto | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 20416 | ||||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAA 68-60
BA-148HB | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1987 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 30.12.1987 | ||||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | december 2009 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 11.12.2009 | ||||||||||||||||||||
Likvidácia: | apríl 2010 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 415 770 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depo: | Trnávka
Krasňany (2002 - 7.9.2006) Trnávka (od 7.9.2006) | ||||||||||||||||||||
Reklamy: | SPP - Drak
SPP - žltá verzia (do 10/2008) | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Generálna oprava vo firme Asko Košice (1990. roky) - voz dostal nové usporiadanie sedadiel 2+2
Generálna oprava a prestavba na CNG pohon v DPB (2002, začiatok prevádzky 5/2002) | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 2002) | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Zaujímavosťou je, že pred rekonštrukciou na CNG pohon bol najstarším premávkovým autobusom svojho typu. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|