Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
Typ: | Ganz | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Ganz Budapest | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1912 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1912 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 1940. roky | ||||||||||||||||||||
Depo: | Pribinova | ||||||||||||||||||||
Nehody: | Vzájomná zrážka vozňov #21 a 27 na Märzenmaut (Štefánikova/Šancová), ktorá sa vyžiadala 1 zranenú osobu z vozňa #21 a 200 rozbitých vajec (5.11.1914)
Nehoda s cyklistom na rohu Špitálskej ul. a Mariánskej ul. (5.1.1927) | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Pridanie ochranného rámu okolo podvozku
Rekonštrukcia čiel a plošín, dosadenie novej výzbroje Siemens D 491 (1932) | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Do Bratislavy prišiel 21.8.1912.
Vozeň absolvoval skúšobnú jazdu dňa 24.8.1912 na trati k Dynamitke. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|