Evidenčné číslo: | 4950 | ||||||||||||||||||||
Typ: | Ikarus 280.08/A | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Ikarus Budapest | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 280 08/A 1468 91 | ||||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAB 39-83
BA-669FX | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1991 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 17.1.1992 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 5.6.2007 | ||||||||||||||||||||
Likvidácia: | november 2007 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 2 974 276 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depo: | Petržalka | ||||||||||||||||||||
Domovská linka: | 43,45,47 od 2/1992 | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Oprava zlomeného rámu v dielňach DPB (8/2004 - 9/2004) | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999) | ||||||||||||||||||||
Charakteristické znaky: | Istý čas vzadu vnútri nemal trojsedadlo ako ostatné vozy, ale iba jedno sedadlo. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|