Evidenčné číslo: | 2942II | ||||||||||||||||||||
Typ: | Ikarus 280.08/A | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Ikarus Budapest | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 280 08/A 1458 91 | ||||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAB 40-02 (1991 - 11/2004)
BA-982JX (od 11/2004) | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1991 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 6.1.1992 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 3.7.2006 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 3 009 894 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depo: | Jurajov dvor | ||||||||||||||||||||
Domovská linka: | 54 po dodaní
75 | ||||||||||||||||||||
Nehody: | Nehoda s Ikarusom 280 #2937 vo vozovni Trnávka (3.5.2006, 4:45) | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999) | ||||||||||||||||||||
Charakteristické znaky: | Podkova na prednom čele pod pravým stieračom
Rozšírená kabína vodiča s prvou polovicou predných dverí (podobne ako v Ikarusoch 283) | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Posledná služba na linke 34/8 dňa 30.6.2006. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|