Evidenčné číslo: | 1923II | ||||||||||||||
Typ: | Ikarus 280.08/A | ||||||||||||||
Výrobca: | Ikarus Budapest | ||||||||||||||
Výrobné číslo: | 280 08/A 1451 91 | ||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAB 39-95
BA-310GJ | ||||||||||||||
Rok výroby: | 1991 | ||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 6.1.1992 | ||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | 20.2.2006 | ||||||||||||||
Vyradenie: | 20.4.2006 | ||||||||||||||
Likvidácia: | 25.4.2006 | ||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 3 009 894 Kčs | ||||||||||||||
Depo: | Trnávka | ||||||||||||||
Domovská linka: | večer 39 + ZV pre nočné spoje na Hlavnej stanici
401 | ||||||||||||||
Reklamy: | Bingo Mamut | ||||||||||||||
Nehody: | Nehoda so stĺpom verejného osvetlenia (20.2.2006) - autobus bol na ceste do vozovne po rannej špičke a na Rožňavskej ceste sa snažil vyhnúť zrážke osobných automobilov, pričom na zľadovateľej vozovke dostal šmyk a vlekom vrazil do stĺpu. Pri nehode bol vážne poškodený vlek autobusu. Autobus bol následne odstavený z premávky. Napriek zabezpečeniu náhradného vleku sa rozhodlo o jeho zošrotovaní. | ||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999) | ||||||||||||||
Charakteristické znaky: | Sĺpiky medzi oknami má natreté na čierno | ||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|