Evidenčné číslo: | 1921II | ||||||||||||||||||
Typ: | Ikarus 280.08/A | ||||||||||||||||||
Výrobca: | Ikarus Budapest | ||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 280 08/A 1449 91 | ||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAB 39-93
BA-272GJ | ||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1991 | ||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 6.1.1992 | ||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | 2003 | ||||||||||||||||||
Vyradenie: | 20.2.2004 | ||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 3 009 894 Kčs | ||||||||||||||||||
Depo: | Trnávka | ||||||||||||||||||
Domovská linka: | 21 po dodaní
X6 (v lete 2002) 31 39 | ||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999) | ||||||||||||||||||
Charakteristické znaky: | Tmavočervené disky na kolesách
Nad predným a zadným čelom 5 obrysoviek (2 na krajoch a 3 v strede) Na tienidle mali vodiči fotky svojho vozu z iMHD | ||||||||||||||||||
Iné údaje: | Dojazdil v roku 2003 ako prvý z poslednej dodávky Ikarusov 280 do Bratislavy. | ||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|