Evidenčné číslo: | 4940 | ||||||||||||||||||
Typ: | Ikarus 280.08/A | ||||||||||||||||||
Výrobca: | Ikarus Budapest | ||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 280 08/A 3774 89 | ||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAA 98-82
BA-282GJ | ||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1989 | ||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 14.11.1989 | ||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | marec 2007 | ||||||||||||||||||
Vyradenie: | jún 2007 | ||||||||||||||||||
Likvidácia: | 6.6.2011 | ||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 842 239 Kčs | ||||||||||||||||||
Depo: | Petržalka | ||||||||||||||||||
Domovská linka: | 117
85 do 2004 94/10 (2006) | ||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999) | ||||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozidlo sa plánovalo zachovať ako historické, neskôr v roku 2010 bolo rozhodnuté, že historický Ikarus 280 bude len #2881 a vozidlo 4940 sa malo zachovať ako zdroj náhradných dielov pre #2881. V novembri 2010 sa vozidlo dostalo omylom medzi autobusy určené na zošrotovanie, pričom bolo rozpílené na dve časti a v poslednej chvíli pred odvozom na vrakovisko zložené z trailera. Nakoniec však bolo v júni 2011 odvezené do šrotu s ďalšími vyradenými autobusmi. | ||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|