Načo sa využíva/využívala keď je technologické vozidlo? Ale nehneval by som sa ani keby ju zaradili do premavky
Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||
Typ: | T3/V.CS (1975 - 1983)
T3M (od 1984) | ||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 164673 | ||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1975 | ||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1976 | ||||||||||||||||||
Vyradenie: | 2019 | ||||||||||||||||||
Depo: | Jurajov dvor (do 1995)
Krasňany (1995 - 2018) Jurajov dvor (od 2018, po vyradení z osobnej premávky) | ||||||||||||||||||
Súprava s vozidlom: | 7610/II+7609 (1984 - 1995)
7602/II+7610/II (od 1995) | ||||||||||||||||||
Reklamy: | Hardsoft | ||||||||||||||||||
Nehody: | Požiar stykačovej skrine v Rači (20.10.2015) | ||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Modernizácia na typ T3M - dosadenie výzbroje TV1 z pôvodnej T3M #7610 (1984); v premávke od 6/1984
Dosadenie kabíny vodiča z typu T3SUCS, starší typ GO (1995) Informačný systém BUSE (10/2003) Polpantograf Lekov/Sécheron ESGE 53-3100 (5.8.2005), v roku 2009 otočený kĺbom dopredu | ||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 120 (od 10/2003)
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px) (od 10/2003) | ||||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozeň nahradil vyradený vozeň T3M #7610 a zaradil sa v súprave na jeho miesto pred #7609. | ||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
Andrej