Chci se zeptat. Jak to s tímto vozem vypadá v současné době Tj Jůl 2015
Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
Typ: | T3/V.CS (1975 - 2000)
T3AS (od 2001) | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 164666 | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1975 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1976 | ||||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | 2022 | ||||||||||||||||||||
Depo: | Jurajov dvor | ||||||||||||||||||||
Súprava s vozidlom: | 209+211 (1980 - 1983)
7707+7708 (1983 - 1988) 7303+7304 (od 2017) | ||||||||||||||||||||
Domovská linka: | Záložné vozidlo Ružinov (do 2012) | ||||||||||||||||||||
Reklamy: | Tic-Tac | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Modernizácia na typ T3AS v Pars Šumperk - modernizácia interiéru, exteriéru, pracoviska vodiča, dosadenie čiel typu Kotas, polpantograf Stemmann Fb 700.29, elektrická výzbroj Elektrotechnického výskumného a projektového ústavu, a. s., Nová Dubnica s IGBT tranzistormi a asynchrónnymi motormi (2000 - 2001, začiatok premávky s cestujúcimi po dlhodobých problémoch 27.9.2004)
Úprava na spojenie do súpravy s T3Mod #7304 - úprava výzbroje, zadné spriahadlo ESW, dosadenie klimatizácie kabíny vodiča Webasto zo #7304 namiesto pôvodnej klimatizácie Brema (2016 - 2018, začiatok skúšobných jázd bez cestujúcich 5.10.2018, zaradenie do skúšobnej prevádzky s cestujúcimi 27.2.2019) Dosadenie novej klimatizácie kabíny vodiča Thermo King (2020) | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100
BUSE BS 120 BUSE BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) BUSE BS 200 | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Počas skúšobných jázd vďaka zle nastavenému softvéru v palubnom počítači električke zlyhali brzdy a takmer čelne narazila do stĺpu trolejového vedenia v Jurajovom dvore.
V rokoch 2012 - 2017 električka nejazdila a nachádzala sa v Ústredných dielňach. Súprava #7303+7304 v obdobiach medzi 4/2019 - 10/2020, 11/2020 - 11/2021 a od 11/2022 nejazdila. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
Andrej