VozidláElektričkyČKD Tatra T3 › #7303

Evidenčné čísla:
  1. 209    1976 – 1983
  2. 7707    1983 – 2000
  3. 7303    od 2001
Typ: T3/V.CS (1975 - 2000)
T3AS (od 2001)
Výrobca: ČKD - Tatra Praha
Výrobné číslo: 164666
Rok výroby: 1975
Sprevádzkovanie: 1976
Odstavenie z premávky: 2022
Depo: Jurajov dvor
Súprava s vozidlom: 209+211 (1980 - 1983)
7707+7708 (1983 - 1988)
7303+7304 (od 2017)
Domovská linka: Záložné vozidlo Ružinov (do 2012)
Reklamy: Tic-Tac
Rekonštrukcie a úpravy: Modernizácia na typ T3AS v Pars Šumperk - modernizácia interiéru, exteriéru, pracoviska vodiča, dosadenie čiel typu Kotas, polpantograf Stemmann Fb 700.29, elektrická výzbroj Elektrotechnického výskumného a projektového ústavu, a. s., Nová Dubnica s IGBT tranzistormi a asynchrónnymi motormi (2000 - 2001, začiatok premávky s cestujúcimi po dlhodobých problémoch 27.9.2004)

Úprava na spojenie do súpravy s T3Mod #7304 - úprava výzbroje, zadné spriahadlo ESW, dosadenie klimatizácie kabíny vodiča Webasto zo #7304 namiesto pôvodnej klimatizácie Brema (2016 - 2018, začiatok skúšobných jázd bez cestujúcich 5.10.2018, zaradenie do skúšobnej prevádzky s cestujúcimi 27.2.2019)

Dosadenie novej klimatizácie kabíny vodiča Thermo King (2020)
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 120
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 200
Iné údaje: Počas skúšobných jázd vďaka zle nastavenému softvéru v palubnom počítači električke zlyhali brzdy a takmer čelne narazila do stĺpu trolejového vedenia v Jurajovom dvore.

V rokoch 2012 - 2017 električka nejazdila a nachádzala sa v Ústredných dielňach.

Súprava #7303+7304 v obdobiach medzi 4/2019 - 10/2020, 11/2020 - 11/2021 a od 11/2022 nejazdila.
Posledné záznamy o vypravení:
18.11.2022 9/23
6.10.2022 9/21
20.9.2022 9/23
16.9.2022 1/9
10.8.2022 ZV-E/3
8.7.2022 9/19
9.6.2022 Autoškola/2
4.6.2022 4/10
3.5.2022 9/19
20.4.2022 9/19
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Urbanway 2423 #8:
Presne tak, zbytočne experimentovať a liať do toho nezmyslu ďalšie peniaze, nehovoriac o totálne zdecimovanom obsadení dielenského personálu, kde sú radi, že ako-tak dajú dokopy dennú výpravu
Reakcia na: Andrej #7:
Ja by som sa tomu ani nečudoval. Veď táto súprava je takmer stále mimo prevádzky a podľa výpravy to vyzerá tak, že sa neosvedčila ani na čisto ranných službách... Jedna nespoľahlivá súprava výpravu veľmi nezachráni, obzvlášť keď tu bude o chvíľu 20 nových 29T.
Vážne nad ňou už zlomili palicu?
7303+7304 by sme mali do najbližšej poruchy vídavať na 1/9 🙂

https://www.facebook.com/173597539376482/posts/3350395205030017/
Vie niekto ako to vyzerá s týmito zázrakmi? Do ich spojazdnenia sa investovalo veľa úsilia (a zrejme aj peňazí) a po jednom mesiaci premávky sú už znova dlhodobo odstavené. Plánuje sa s nimi niečo robiť keď je teraz opäť nedostatok súprav?
Reakcia na: Ámos #2:
O súprave, ktorá mala vzniknúť 7303+7304 sa teda už neuvažuje?
Reakcia na: Rhomosapienc #1:
vzhladom na 29/30T predpokladam, ze z neho bude historicak. ?
Chci se zeptat. Jak to s tímto vozem vypadá v současné době Tj Jůl 2015 🙂