Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
Typ: | Ganz | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Ganz Budapest | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1910–1911 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1911 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 1958 | ||||||||||||||||||||
Depo: | Pribinova | ||||||||||||||||||||
Súprava s vozidlom: | súprava s vlečnými vozňami #121 - 127, vlak aj s viacerými vlečniakmi (1911 - 1926)
súprava s motorovými vozňami (od 1945) | ||||||||||||||||||||
Nehody: | Vykoľajenie na Račianskej ul. (19.8.1926)
Nehoda s chodcom na Špitálskej ul., pri ktorej chodec zahynul (10.9.1928) Zrážka #52 s povozom (7.12.1943) | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Nová výzbroj Siemens D 612 (1934)
Prerobenie na vlečný vozeň po roku 1945 (pravdepodobne čísla 129, neskôr 170) | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|