Môžem sa spýtať, prečo to má za 4 roky 4 rôzne ŠPZ?
Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
Typ: | Škoda 706 RTO MTZ | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Karosa n. p., Vysoké Mýto / LIAZ Mnichovo Hradiště | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 20290 | ||||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BL 40-07
BAC 02-01 (1995 - 2004) BA-756LB (25.11.2004 - 2015) BL-813KF (2015 - 2017) BL-948RS (18.1.2018 - 18.7.2018) BL-040PO (18.7.2018 - ) | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1968 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1968 | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Rekonštrukcia na historické vozidlo za použitia karosérie z linkového autobusu Jelcz 041 (1995). Táto karoséria nebola mestská, o čom do GO v roku 2005 svedčili aj držiaky na rebrík pod strechou na pravom boku autobusu. Vozidlo bolo rekonštruované k 100. výročiu MHD v Bratislave.
Výmena oplechovania vo firme Starko + nový náter (2005) - počas opravy boli zničené pôvodné ozdobné lišty z karosérie, nahradené boli lištami s čiernou bužírkou používané na autobusoch Karosa radu 700. Taktiež nový náter nárazníkov nezodpovedal pôvodnému. | ||||||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | historické vozidlo | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Autobus po vyradení z osobnej prevádzky slúžil autoškole, administratívne bol vyradený v roku 1978, potom sa dlhšiu dobu nachádzal vo vozovni Krasňany. Po rozobratí boli niektoré jeho komponenty použité v historickom vozidle č. 236. Skriňa historického autobusu pochádza z JRD Vajnory. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|