Evidenčné číslo:3327
Typ: Otokar Kent C 18,75
Výrobca: Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi A.Ş., Sakarya, Turecko
Výrobné číslo: 9019
VIN: NLRTMZ180NA009019
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BT-101EG
Rok výroby: 2021
Sprevádzkovanie: 11.1.2022
Nadobúdacia cena: 254 950 €
Depo: Jurajov dvor
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (1920 × 540 px; V), BS 370 (1920 × 540 px; V)
BUSE BS 310 (176 × 24 px RGB), BS 310 (128 × 19 px RGB), BS 310 (128 × 19 px RGB), BS 310 (32 × 19 px RGB), BS 310 (32 × 19 px RGB)
BUSE BS 310 (15 × 12 px white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Iné údaje: Od konca 9/2022 vypravovaný prevažne ako záložné vozidlo.
Posledné záznamy o vypravení:
19.10.2024 70/2
72/2
ZV-A/21
65/4
71/2
96/2
18.10.2024 20/4
21/8
21/6
83/4
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Pre aký dôvod sa u autobusov vypravujú tie isté vozidlá furt ako ZV? U električiek to dáva zmysel ak je voz nespoľahlivý, ale keď ide o takmer nové autobusy tak nebolo by viac logické aby sa na týchto výkonoch striedali?
Reakcia na: Andrej #1:
Leštenkári, ktorí jazdia služby ZV potrebujú mať svoje istoty. Predsa nebudú čančať pokaždé nové vozidlo... 👽