Evidenčné číslo:3222
Typ: Solaris New Urbino 18
Výrobca: Solaris Bus & Coach S. A., Bolechowo
Výrobné číslo: 22175
VIN: SUU341211LB022175
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BT-670AY
Rok výroby: 2020
Sprevádzkovanie: 26.8.2020
Nadobúdacia cena: 312 500 €
Depo: Jurajov dvor
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (1920 × 540 px; V), BS 370 (1920 × 540 px; V)
BUSE BS 310 (176 × 24 px RGB), (128 × 19 px RGB), (128 × 19 px RGB), (32 × 19 px RGB), (32 × 19 px RGB)
BUSE BS 310 (15 × 12 px white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Iné údaje: Vozidlo s policami na prepravu cestovnej batožiny.
Posledné záznamy o vypravení:
16.11.2024 32/3
15.11.2024 32/3
14.11.2024 93/3
13.11.2024 93/12
12.11.2024 32/4
11.11.2024 N55/1
32/1
10.11.2024 32/2
8.11.2024 84/9
93/3
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: VladoPal86 #8:
No ja som išiel nedávno s nejakým solarisom teraz už si nepamätám ktorým a prinrozbehu keď radil 1 tak sa celý zadný článok rozvibroval tak že ľudia v zadu nemusia platiť maséra a pri brzdení to trhalo horšie ako niektoré 4221-4240
Reakcia na: Petto #7:
poviem ti uprimne priatelu ze ja sa este divim ze tie autobusi este vobec jazdia...udrzba v beuse je povestna ale aby 3350 turek robil zvuky ako kopa srotu na karicke z motorovej veze to je sila....
Reakcia na: VladoPal86 #6:
Dik za info. 3228 dnes prekvapivo jazdi na celodenke tak som zvedavy ci vydrzi.
Reakcia na: Petto #5:
Pettto s tim motorom to nema nic spolocne...je to vec nastavenia prevodovky ta prevodovka sa da konfigurovat....casto neni dost oleja...na karose som si ho dolieval sam ked som mal pridelenu a radila ako po masle
Reakcia na: Ecomat #4:
Neni to pre kombináciu Daf s Voith? Urbanway a NB12 maju predsa len Tector motory s Voithom a tam je to o dosť lepšie mam pocit. NB18 s Cursorom a ZF tiež zvykli trhať ako píšeš
Reakcia na: Petto #3:
pritom tie staršie VOITHy v Urbanoch a 10m Solarisoch slúžia spolahlivo, nebývajú s nimi zásadnejšie problémy a preraďuju aj podraďuju väčšinou plynulo kupodivu aj pri bratislavskej neúdržbe, to skôr ZF 6HP v starých SORkách zvyknú časom trhať a potom aj umierať...
Reakcia na: Marcelino #2:
Tie prevodovky su tam otrasne. Aj vcera voz 3228 na L32 pri stupani do kopca - trhlo s motorom, zrazu voz nemal tah hoc sofer zrejme drzal plynovy pedal no motor hucal naprazdno.
Reakcia na: Marcelino #1:
Už viem... prevodovka
Prečo je odstavený???