VozidláAutobusySOR NB 18 City › #4267

Evidenčné číslo:4267
Typ: SOR NB 18 City
Výrobca: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Výrobné číslo: 529
VIN: TK9F8XXNPFLSL5529
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BL-599KG
Rok výroby: 2015
Sprevádzkovanie: 31.8.2015
Nadobúdacia cena: 308 200 €
Depo: Petržalka
Reklamy: 4ka (12/2022 - 4/2024)

4ka + Mobilonline (4/2024 - )
Nehody: Nehoda s osobným vozidlom na zastávke Štrbská (25.9.2021) - auto narazilo do ľavého boku stojaceho autobusu.
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V), BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Iné údaje: Vozidlo vybavené systémom APC.
Posledné záznamy o vypravení:
15.12.2024 93/7
14.12.2024 92/41
68/5
13.12.2024 191/4
12.12.2024 191/4
11.12.2024 191/4
10.12.2024 191/4
9.12.2024 191/4
8.12.2024 98/4
27.11.2024 92/10
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #18:
Pome sa tu teraz chytat za slovicka ze kto je aky v gramatike.Mna netrapi ako je to napisane,hlavne nech to ma hlavu a patu
Reakcia na: Durkø4941 #17:
Vôbec by to nepomohlo, na spomínaných križovatkách nebolo vidieť ani z vozov s celou kabínou.
A ty by si sa mohol zlepšiť v gramatike.
Reakcia na: Ike #7:
Mohli sa kupit vozy s celou kabinou.Ale my musime byt "otvoreny verejnost"podla jedneho nemenovaneho pana.Mat cele kabiny,ziadne tieto kraviny ohladom branenia vo vyhlade sa nemusia riesit.Kazdy by bol spokojny.Aj vodici,aj cestujuci
Reakcia na: S499.1023 #15:
Vidíš, na tú som úplne zabudol... 😉
Reakcia na: trolejbus6207 #13:
Aj pri vychádzaní z 29. augusta na Mickiewicku to bolo výživné, keď bola ešte hlavná rovno po Miczkiewiczke a pri prvých dverách nalepenýn nechápavý idiot. Keď som ho zo dva-tri krát tresol kabínkovými dverami, pochopil každý.
Reakcia na: Andy #12:
Ja som "netrestal" cestujúcich za nejakého vola, ktorý ma vytočil, ale určite to človeku na kľude nepridalo...
Reakcia na: lostrail #11:
Tu nič také nikdy neplatilo a veľmi pochybujem, že by sa to niekedy zaviedlo. Inak, ak ma pamäť neklame, nemal som s tým problém, akurát pri Metropolke smerom z centra to bolo "zaujímavé", keď nešli semafory, ale dalo sa - postavil som sa zo sedačky a šliapol na jazdu, keď bolo voľno 🙂
Reakcia na: trolejbus6207 #8:
Ja si pamätám vodiča, ktorý sa raz ešte na linke 218 na Račianskom mýte rozhodol, že si vyloží nohy na volant, a ďalej nebude pokračovať, lebo mu niekto nastupoval pri zatváraní dverí a zasekla sa mu taška vo dverách. Akurát že tým "potrestal" akurát tak ostatných ľudí v trolejbuse, ktorí za nič nemohli a tomu jednému to bolo aj tak jedno. Ja som vtedy skoro zmeškal vlak.
Reakcia na: trolejbus6207 #8:
Dnes toto ludia absolutne nie su nauceni, takze prvy vodic, ktory toto zavedie, bude mat aj prvu konfrontaciu. A dalsie. Neviem, ci to za to stoji. Vacsinu to aj tak nikdy nenauci.
Reakcia na: yellowcaptcha #9:
v bruselskej MHD je všetko vo francúzštine a flámčine a tiež tam zvysoka kašlú na cudzincov .... takže v tomto smere sa len prispôsobujeme trendu
Reakcia na: adriatic #6:
Či to nebude tým, že všetkých desať priblbnutých nálepiek má slovo ďakujeme väčšie ako samotný oznam, a ani jedna z nich nieje v inom jazyku ako slovenčina...
Neviem, ako je to dnes, ale za mojich mladých čias, keď sme boli v Prahe na spartakiáde, vozili sme sa autobusmi a akonáhle stál niekto za žltou čiarou, vodič nič nevysvetľoval, jednoducho sa nepohol...
Reakcia na: adriatic #6:
Moja hlúpa otázka znie: prečo sa vôbec vyrábajú vozidlá, ktoré umožňujú stáť vodičovi vo výhľade? Rozumiem argumentu o śírke dverí a rýchlejšej výmene cestujúcich, ale vodič by mal sledovať daný priestor aj počas nastupovania/vystupovania.
Reakcia na: Ričard #4:
Myslím, že dispečeri majú dosť iných starostí, ako lepiť nejaké prototypové a neorezané kusy nálepiek na tabule ZV....

Mimochodom, myslím, že tých nálepiek je tam ešte aj málo. Nepochybujem totiž o tom, že sa nájde dostatok hovädzieho, ktoré okrem toho, že nevie čítať nevie ani rozmýšľať a aj napriek tým nálepkám sa tam jednoducho postaví. 🤔
Reakcia na: Ričard #4:
To je robota vodičov, čo majú ten voz pridelený pravidelne na ZV. Na tabuľke ZV to je nalepené preto (asi do počtu), lebo aj tá tabuľka je tam natrvalo v tom voze.
Reakcia na: yellowcaptcha #3:
Záložné vozidlo.

Nebude to domáca výroba, bolo to na tabuli z výpravne. Možno len nejaký prototypový/nevydarený a neorezaný kus, ktorý nejaký ambiciózny dispečer nalepil na prvú vec, čo mal poruke.
Reakcia na: Ričard #1:
A inak teraz pozerám, že tá „nálepka“ na prednom skle je najskôr domáca výroba – panáčik nieje preškrknutý, a za červeným ohraničením je žltý okraj navyše.

Čo mal na druhej strane tej kartičky na čelnom skle? 🤔
Reakcia na: Ričard #1:
Ešte by sa zmestila nálepka na to vodorovné madlo. 😁