VozidláAutobusySOR NB 18 City › #4263

Evidenčné číslo:4263
Typ: SOR NB 18 City
Výrobca: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Výrobné číslo: 525
VIN: TK9F8XXNPFLSL5525
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BL-508KA
Rok výroby: 2015
Sprevádzkovanie: 22.7.2015
Nadobúdacia cena: 308 200 €
Depo: Petržalka
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V), BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
21.11.2024 92/41
20.11.2024 98/16
92/41
92/43
19.11.2024 98/16
92/41
92/43
92/4
18.11.2024 91/3
15.11.2024 59/6
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jadran #4:
nehovorím že sa to tak v porovnaní s Karosami môže javiť, ale musíme brať uvažovanú životnosť každého vozidla a nepozreať sa na to, že podvýživením z minulosti budeme autobusy na polovici životnosti považovať za nové (alebo skoro nové). To že nám tu niekoľko vozidiel vozoparku (a nie najmenej) presluhuje, neznamená, že si budeme zatvárať oči nad tým, že nám ochvíľu začnú presluhovať iné vozidlá (nemyslím tým teraz túto SOR-ku konkrétne). S tvojím príspevkom #3 inak úplne súhlasím. Tie vozidlá "tak trochu" nezvládajú kvalitatívny stav našich ciest. Čo v spojení len s priemernou údržbou je smutné kombo.
Reakcia na: Minko #2:
V podniku, ktorého vozopark tvorí nemalé množstvo pomaly tridsaťročných Karos B 741, ktorých sa už roky nevie zbaviť, sa kľudne môže ani nie päťročný voz považovať za fungl nový.
Reakcia na: Viliam22 #1:
To je tak, keď sa stretne kvalitný výrobok s kvalitnými cestami (hlavne tu v Petržalke, kde tento konkrétny voz obvykle jazdieva). Do toho ešte dielňa, ktorá tieto vozy "udržuje" (v trvale poruchovom stave) a výsledok je na svete.
Reakcia na: Viliam22 #1:
neviem či sa o buse, ktorý dosiahne o pár mesiacov polovicu svojej plánovanej životnosti (myslím že pri SORoch 1. generácie sa uvažovalo o pomalom začatí vyraďovania- t.j. cca 10 ročné) je relatívne nový.
Relatívne nový bus a stredná náprava vydáva otrasné zvuky