Evidenčné číslo:7527
Typ: Škoda 30T2 ForCity Plus
Výrobca: Škoda Transportation, Plzeň
Výrobné číslo: 10209
Rok výroby: 2015
Sprevádzkovanie: 8.12.2015
Nadobúdacia cena: 2 620 000 €
Depo: Jurajov dvor
Nehody: Nehoda so súpravou T6A5 #7929+7930 (5.6.2019) - súprava #7929+7930 na linke 5 zozadu narazila do prázdnej električky #7527, ktorá sa rozbiehala na križovatke Račianskej a Pionierskej ulice. Vodič #7527 si zrážku nevšimol a pokračoval v jazde na Hlavnú stanicu. Pri zrážke sa na električke #7527 poškodilo zadné čelo, na súprave #7929+7930 sa značne poškodili obidva vozne.
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 300, BS 301, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (1920 × 540 px; V), BS 370 (1920 × 540 px; V), BUSE BS 370 (1920 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px)
BUSE BS 310, BS 310
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
23.11.2024 4/13
22.11.2024 4/17
21.11.2024 4/11
20.11.2024 3/12
9/12
9/1
ZV-E/1
19.11.2024 3/7
18.11.2024 3/11
17.11.2024 9/3
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Od 5.6.2019 do 22.2.2020 odstavená po nehode
Od 18.10. do 11.11.2020 odstavená kvôli strednej oprave po ubehnutých 200.000 km
Od 18.10. do 16.11.2023 odstavená kvôli druhej strednej oprave po ubehnutých 400.000 km
Reakcia na: trolejbus6207 #2:
Za tri roky 200 tisíc km, to je v MHD celkom pekný výkon.
Reakcia na: S499.1023 #4:
Niektoré jednosmerné už sú na 600 tisíc.
Reakcia na: S499.1023 #4:
Pokiaľ nemá výpadky pre nehodu alebo vážnejšiu poruchu, dá sa to celkom v pohode 😉
Reakcia na: Solider #5:
Najbližšie k prvej veľkej oprave je 7413, ak mám správne informácie...
Reakcia na: trolejbus6207 #7:
Pri milióne je tá veľká oprava kedy sa oholí v podstate celá električka a kontroluje skelet a tak či zle si pamätám? 🙂 Viem, že si raz ten dokument niekam dával ale nepamätám si kde to bolo. Tak sorry za opakujúcu sa otázku. 🙂
Reakcia na: Dadino #8:
Myslíš ten dvestostranový dokument, alebo ktorý?
Reakcia na: Dadino #8:
nie, to je až GO, tu je stručný popis prehliadok - https://dpba.blob.core.windows.net/media/Default/Dokumenty/Zverejnen%C3%A9%20dokumenty/Zmluvy/Zmluva_final_public-7d00.pdf príloha 8 (strany 96 a 97)
Reakcia na: trolejbus6207 #10:
Ďakujem ti veľmi pekne. Už si to musím uložiť. Ale dobre pri 600 tisíc sa už budú rozoberať podvozky to som chcel vedieť lebo veď niektoré tie električka sú čistá katastrofa čo vydávajú za zvuky na stovky metrov ich počuť tie podvozky. Ďakujem ešte raz. 🙂
Reakcia na: Dadino #11:
To sa priebežne opravuje.
Reakcia na: Solider #12:
To som ráde teda. Dik za info.