Evidenčné číslo:6021
Typ: Škoda 30 Tr SOR
Výrobca: SOR Libchavy, spol. s r. o. (mechanická časť); Škoda Electric, s. r. o., Plzeň (elektrická výzbroj)
Výrobné číslo: 14046/084
VIN: TM9CTAJ6VFBSE3046
Rok výroby: 2015
Sprevádzkovanie: 16.9.2015
Nadobúdacia cena: 403 578 €
Depo: Trnávka
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
23.11.2024 49/3
22.11.2024 60/4
21.11.2024 60/6
20.11.2024 60/5
49/10
19.11.2024 49/9
18.11.2024 49/9
15.11.2024 49/2
14.11.2024 60/5
12.11.2024 60/1
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Od 12.9. do 23.10.2019 odstavený pravdepodobne kvôli ojazdeným brzdovým kotúčom
Reakcia na: trolejbus6207 #1:
To skutočne nemáme náhradné brzdové kotúče?
Reakcia na: trolejbus6207 #1:
Kotúče asi nie, vozidlo sa zúčastnilo DOD (21.9.) a aj sprievodu vozidiel.
Reakcia na: N/A #2:
Bohužiaľ nemáme, najskôr ich niekto zabudol objednať a potom ich SOR dodával nekonečne dlho, niektoré kĺby stáli kvôli tomu aj dva - tri mesiace, aj 6864 stojí primárne kvôli tomu (odmysliac si to, že sa priebežne kanibalizuje)
Reakcia na: mirec240 #3:
Netvrdím, že je to 100% príčina odstavenia, ale v tejto dobe je to najčastejšia príčina odstavenia, mohol byť "na hrane", pri DOD by to nevadilo a jedno kolo ešte zvládol, skúsim to ešte preveriť
Reakcia na: trolejbus6207 #4:
Kotúče, minimálne čo sa týka A-busov sú držané na sklade stále. Počas obdobia, kedy malo problém s kotúčmi podstatne veľké množstvo T-busov, sa to riešilo ich nafasovaním z A-busového skladu.
Reakcia na: Samčo #6:
Nechcem Ti oponovať, ale mám informácie z dosť dôveryhodných kruhov, že sa čakalo na dodávky kotúčov od SORu...
Reakcia na: trolejbus6207 #7:
Áno, tam bola dlhšia dodacia lehota. Len to čo som spomenul bolo akokeby aspoň "dočasné riešenie", ktoré sa spotrebovalo do cca. 10 vozov. Aj to málo pomohlo do vtedy vážnejšej situácie.
Reakcia na: trolejbus6207 #7:
Kotúče sú len vrcholom ľadovca katastrofálnej údržby. Dnes som išiel v 6835 a tam snáď všetky tlmiče udierajú do podlahy 😠 S prihliadnutím na kanibalizovanie 6864 sme niekde na úrovni Sarajeva.
Reakcia na: Peter6607 #9:
Keby len 6835. Robí to dosť veľa tbusov ale aj NB18 2213-2251 gen.
Reakcia na: mirec240 #3:
Takže potvrdená výmena brzdových kotúčov a výmena ramien náprav počas odstavenia 12.9. - 23.10.2019
Od 18.2. do 17.5.2023 odstavený kvôli vybitým čapom riadenia