odstavený od 5.9.2023 do 26.2.2024 - prehrieval sa od prevodovky (vadný výmenník)
Evidenčné číslo: | 1044 | ||||||||||||||||||
Typ: | Iveco Urbanway 12M | ||||||||||||||||||
Výrobca: | Iveco Czech Republic, Vysoké Mýto | ||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 598 | ||||||||||||||||||
VIN: | VNE4026M30M000598 | ||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BL-240IN | ||||||||||||||||||
Rok výroby: | 2014 | ||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 28.11.2014 | ||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 204 897 € | ||||||||||||||||||
Depo: | Trnávka
Petržalka (od 11.12.2017) | ||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Aplikácia čiernych protislnečných fólií 3M na okná (31.7.2024) | ||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303 BUSE BS 370 (960 × 540 px; V) BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) BUSE BS 310 (11 × 9 px white) | ||||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo | ||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
yellowcaptcha
Domnievam sa, že tieto sedadlá boli použité v #4049 keďže ten mal po incidente zo 17. januára 2018 na L80 poškodené sedadlá kyselinou (v rovnakej štvorke) a #1044 od 19. januára až do 1. apríla 2018 nejazdil podľa výpravy – vie niekto potvrdiť/vyvrátiť túto domnienku? #4049 bol po tom incidente už 22. januára 2018 zase v premávke.
Alebo to je iba náhoda a pôvodné sedadlá z #1044 boli niekedy poškodené priamo v tomto vozidle?
Tri sedadlá z Citelisu v štvorke napravo od druhých dverí v #1044.