Evidenčné číslo:1044
Typ: Iveco Urbanway 12M
Výrobca: Iveco Czech Republic, Vysoké Mýto
Výrobné číslo: 598
VIN: VNE4026M30M000598
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BL-240IN
Rok výroby: 2014
Sprevádzkovanie: 28.11.2014
Nadobúdacia cena: 204 897 €
Depo: Trnávka
Petržalka (od 11.12.2017)
Rekonštrukcie a úpravy: Aplikácia čiernych protislnečných fólií 3M na okná (31.7.2024)
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
16.12.2024 33/1
3.12.2024 88/2
2.9.2024 99/1
30.8.2024 80/4
28.8.2024 192/1
17.8.2024 98/4
15.8.2024 87/1
14.8.2024 99/5
ZV-A/32
13.8.2024 94/4
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
odstavený od 5.9.2023 do 26.2.2024 - prehrieval sa od prevodovky (vadný výmenník)
Charakteristické znaky: v prvej dvojke pri druhých dverách a v štvorke napravo od druhých dverí sú dokopy štyri sedadlá z Citelisu (jedno v dvojke a tri v štvorke).

Domnievam sa, že tieto sedadlá boli použité v #4049 keďže ten mal po incidente zo 17. januára 2018 na L80 poškodené sedadlá kyselinou (v rovnakej štvorke) a #1044 od 19. januára až do 1. apríla 2018 nejazdil podľa výpravy – vie niekto potvrdiť/vyvrátiť túto domnienku? #4049 bol po tom incidente už 22. januára 2018 zase v premávke.

Alebo to je iba náhoda a pôvodné sedadlá z #1044 boli niekedy poškodené priamo v tomto vozidle?