Prečo bolo toto vozidlo odstavené z premávky, aj keď bolo rekonštruované iba v roku 2010? Má nejakú vážnu chybu, alebo prečo....?
Fleet number: | 6261II | ||||||||||||||||||
Type: | Škoda 14 Tr 13/6M | ||||||||||||||||||
Builder: | Škoda Ostrov s. r. o., Ostrov | ||||||||||||||||||
Serial number: | 12276/11537 | ||||||||||||||||||
Manufactured: | 1997 | ||||||||||||||||||
In service: | April 2010 | ||||||||||||||||||
Out of service: | December 2014 | ||||||||||||||||||
Withdrawn: | 2021 | ||||||||||||||||||
Scrapped: | 2021 | ||||||||||||||||||
Depot: | Hroboňova | ||||||||||||||||||
Overhauls and changes: | GO v Zlineri (1 - 4/2010) | ||||||||||||||||||
Information system: | BUSE BS 100
BUSE BS 200 BUSE BS 120 BUSE BS 210 (140 × 19 px), BUSE BS 212 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px) | ||||||||||||||||||
Specific signs: | Nemal stropné ventilátory, namiesto toho mal dva výklopné vetráky. | ||||||||||||||||||
Other data: | Trolejbus pôvodne vyrobený pre azerbajdžanskú metropolu Baku.
Vozidlo bolo odkúpené firmou Zliner z DPMJ (#46), ktorá v rámci generálnej opravy trolejbusu #6261 nahradila pôvodný trolejbus týmto vozidlom. Z tohto dôvodu bol pôvodne jihlavský trolejbus s výrobným číslom 12276 ďalej oficiálne vedený ako bratislavský #6261 po generálnej oprave vrátane jeho výrobného čísla 11537. | ||||||||||||||||||
Last records of service: |
|
TeBeCe