Fleet number:6703
Type: Škoda 25 Tr Irisbus
Builder: Irisbus, Annonay, Francúzsko (karoséria); Škoda Electric, s. r. o., Plzeň (elektrická výzbroj)
Serial number: 13171/0875
VIN: VNEPU09D100300875
Manufactured: 2006
In service: August 2006
Out of service: May 2024
Withdrawn: 2024
Acquisition price: 17 493 932 Sk
Depot: Hroboňova
Home line: 33 (od 4.9.2006)
Ads: 110 rokov trolejbusov v Bratislave (7/2019 - 1/2020)
Information system: BUSE BS 100
BUSE BS 200
BUSE BS 120, BUSE BS 120, BUSE BS 170, BUSE BS 170, Mikroelektronika GTC 24B
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px)
Additional information: low-floor vehicle
Other data: Do Bratislavy prišiel 20.7.2006.

Po príchode do Bratislavy bol ešte na vagóne posprejovaný vandalmi.
Last records of service:
2 May 2024 33/5
12 Mar 2024 33/5
33/4
1 Mar 2024 33/5
29 Feb 2024 33/4
28 Feb 2024 33/4
27 Feb 2024 33/5
26 Feb 2024 33/4
23 Feb 2024 33/3
22 Feb 2024 33/3
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vcera som ho 1x videl nazivo - bol na 212! 👍
Reply on: IBBI #1:
dnes je na 201 ak ho chces zase vidiet. Prichadza k hl.st.
Už bez reklamy 110 rm tbusov
Niak často je odstavená.
Prečo?
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: ChristianSK #4:
Lebo je to šrot ‼
Aj ten voz opravia ci uz neoficialne vyradena ?
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Petto #6:
Bude čoskoro opravená
Reply on: trolejbus6207 #7:
Dik . A co tam bolo pokazene ? 6705 nevies co robili ? Ma taky dost iny zvuk ten trakcak pri rozbehu aj pri brzdeni.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Petto #8:
Netuším, tie šroty ma nezaujímajú, informácia o čoskorom spojazdnení 6703 bol vedľajší produkt jedného rozhovoru... Ale skúsim sa spýtať.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Petto #8:
Takže na 6705 sa nerobilo nič, pravdepodobne na nej niečo odchádza, ak mení zvuk (žeby diferák?) 😂
6703 stojí na výstupný striedač napájania pomocných pohonov, ktorý má doraziť v dohľadnej dobe (všetci zúčastnení v to pevne dúfajú)
Reply on: trolejbus6207 #10:
Diferak robil o dost ine zvuky , mne to skor pripomina zvuky 15tr seria 6612-6616 co mali ine napravy tusim HN ci jak sa to volalo. 😁
Reply on: Petto #8:
Na 6705 menili motor minulé leto.
Wau, voz v premavke po pol roku.
Reply on: Petto #13:
Fakt sa to oplatí stále znova skúšať oživovať?
Reply on: Viko #14:
Ano, lebo nemas nahradu a tahat 31tr ci dusit nb18 nie je lepsie. Tipujem ze aj 27tr zacnu na L33 lebo dojdu skor ako sa urobi TT Mlynska ci Avion. Sucasnu L61 to nevyjazdi resp LTT.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: Petto #15:
Na 61 až tak nevadí, keď tam budú jazdiť o rok dlhšie autobusy, ktoré boli pre ňu zakúpené, hlavne nech sa čím skôr postaví TT Nové SND, aby sa mohla predĺžiť 40 po Most SNP, aby sa trochu uľavilo 50 a 70 v úseku po AS.
Reply on: Urbanway 2423 #16:
27Tr by mali vyjazdit aj usek AS - Most SNP a spat na baterku aj ked este nebude TT otocka pri Eurovei. Papierovy dojazd je tusim 10-12km . Podla google maps je to okolo 5km tam aj spat k AS. Neviem vsak ake rychle maju to dobitie ked su pripojene, no ked to vydrzalo ist az do Devinskej podla fotiek tak ....
Reply on: Petto #17:
inak na načo potom chcú stavať TT k Novému SND keď to aj tak stíha? Či aj pre prípad výluk a odklonov (napr 202/205)?
Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: Petto #17:
A nebude problém v tom, že to pôjde zhruba 50% trasy na baterku, pretože podľa dokumentácie by malo byť aspoň 60% trasy pod trolejami?
Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: FFF13 #18:
Pre prípad výluk by bola táto trať dobrá, lenže spojka z Karadžičovej na Mlynské nivy v smere na AS bohužiaľ v projekte nie je, a preto to asi nebude možné (škoda, že sa tam nezrealizuje aspoň stopa, ak by sa tam osádzať výhybky neoplatilo).
Reply on: Urbanway 2423 #19:
Je to cca 2,3 ku 2,8 . Co som pocul tak to dobitie je celkom rychle , len ten 24metrovy testovaci SU sa musel dobijat na DD vtedy hodinu statim aby mohol odist na baterku sam po vlastnych do centra. No Plus ten baterkovy dojazd u 24M je papierovo tak tretina-polovica voci 27 TR.
Reply on: Petto #21:
Na kempujúce kĺbaky na HlSt ale asi nie je moc miesta nazvyš...
Reply on: Petto #21:
Bolo by veľmi náročné postaviť krátky úsek trolejového vedenia v obratisku pod Mostom SNP pre nabíjanie trolejbus (obzvlášť keď je hneď vedľa električková trať)?

Inak prečo sa vlastne nestavia trolejbusová trať až po Most? Či sa počíta, že po výstavbe električkovej trate do downtownu bude linka 40 opäť skrátená po Nové SND?
Reply on: 3pa3ck3 #23:
Most SNP obratisko ma vraj zaniknut z dlhodobeho hladiska - ako predlzenie Hviezdka ku Vydrici. Ci je to este aktualne neviem. Takisto rampy na a z Mostu SNP maju ist prec ale ci a kedy ? ...
Reply on: ceres #22:
Tam sa to ma cele predsa prerobit do 2023/24, tak mozno aj hej do buducna. Ved tam ma byt az 5 trolej.liniek 32,40,41,61,71 z toho 32 len na prejazd.
Reply on: 3pa3ck3 #23:
Pod Mostom je to častokrát už teraz o držku, čo sa manipulácie s vozmi týka, neviem si tie kempujúce kĺbaky predstaviť ani tam... 😕
Reply on: ceres #26:
Podla mna 40 alebo 70 budu prestavkovat/ cakat na nastupisti pri rieke.
Neviem co spravili tomuto vozu, ale ide si takmer cely januar dennodenne celodenky L33 bez poruchy. 😲 😎 No nocuje s 31tr na Dlhacoch a nechodi z/do vozovne.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Petto #28:
Má nejaký problém s pomocnými pohonmi, pravdepodobne preto ju nechávajú nocovať na Dieloch (aby sa predišlo komplikáciám pri výjazde)
Reply on: trolejbus6207 #29:
Neštartuje.