Nevedel by niekto kto si pamätá ako fungovala prevádzka električiek v 90 rokoch vysvetliť aký bol zámer s tým prečíslovaním vozov 7042 a 7049 ako "náhrady" za tento? V čase prečíslovania jazdil voz 7079/III, teda 7124, už 20 rokov. Nešlo o nový voz, takže namiesto troch kačíc im zostala len jedna. To čo mala byť za "náhrada"? Stále im chýbali dve vozy do výpravy.
Andrej
O papierových rekonštrukciách samozrejme viem, ale tu sa pýtam o týchto konkrétnych vozoch. 7079 dojazdila po nehode a nahradená bola vozom 7079/II, ktorý tiež dojazdil po nehode a jeho náhrada bola 7079/III, čiže nešlo o papierovú GO. Prečo teda ich prečíslovali a prečo sa vo vozidlovej karte používa slovo "náhrada", keď fyzický počet kačíc sa znížil o 2 a teda jednoznačne nejde o náhradu za havarované vozy?