Fleet number: | 38 | ||||||||||||||||||||
Type: | DPMB #38 | ||||||||||||||||||||
Builder: | Dopravný podnik mesta Bratislavy | ||||||||||||||||||||
Manufactured: | 1959 | ||||||||||||||||||||
In service: | 1959 | ||||||||||||||||||||
Acquisition price: | 191 897 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depot: | Pribinova
Jurajov dvor TM Brno Jurajov dvor Krasňany | ||||||||||||||||||||
Couples: | súprava s vozňom SGP | ||||||||||||||||||||
Overhauls and changes: | Rekonštrukcia na historické vozidlo (1989 - 1991) | ||||||||||||||||||||
Additional information: | historic vehicle | ||||||||||||||||||||
Other data: | Bol postavený ako náhrada za vozeň BMEŽ #38, ktorý sa zrazil s vlakom.
Po vyradení z osobnej prevádzky preradený v roku 1973 medzi výcvikové vozidlá. Po skončení prevádzky dvojnápravových vozňov bol 7.3.1975 odovzdaný do Technického múzea v Brne, kde do roku 1989 značne schátral a preto bol zo zbierok múzea vyradený a ponúknutý späť do Bratislavy. Po jeho návrate do bratislavského dopravného podniku prebehla jeho rekonštrukcia na historické vozidlo. | ||||||||||||||||||||
Last records of service: |
|
Viko