VehiclesBusesSOR NB 18 City › #2242

Fleet number:2242
Type: SOR NB 18 City
Builder: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Serial number: 629
VIN: TK9F8XXNPGLSL5629
Engine number: 127273
Plate: BL-141PM
Manufactured: 2017
In service: 8.9.2017
Acquisition price: 327 855 €
Depot: Jurajov dvor
Accidents: Nehoda s trolejbusom #6809 na Šancovej ulici (18.4.2019) - do autobusu idúceho na linke 63 zozadu narazil trolejbus #6809 linky 201. Nehoda si okrem materiálnej škody vyžiadala viacero zranených cestujúcich. Oprava autobusu po nehode bola dokončená v máji 2020.
Information system: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V), BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Last records of service:
28 Jan 2025 32/1
27 Jan 2025 59/2
24 Jan 2025 37/7
23 Jan 2025 96/8
22 Jan 2025 37/10
21 Jan 2025 45/5
20/5
20 Jan 2025 96/9
17 Jan 2025 59/2
16 Jan 2025 63/8
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mirec240 #15:
Asi som posledný v tejto debate, kto obhajuje súčasné vedenie podniku a kto by tu podporoval ich kroky, ale uvedom si, že tu sa ide plošne zlým smerom a to sa opýtaj kohokoľvek čo do toho trocha vidí. Autobusy sa kupujú nové a postupne sa nechávajú zhovadiť. Časy, kedy bol nedostatok vozidiel sú dávno za nami, aktuálne na tom najviac padá na hubu divízia električiek, kde je prevádzková rezerva strašná, ale to zase kvôli dvom kohútom na smetisku. Autobusy sa stabilizovali jednak zo strany vodičov vďaka vodičom z blízkeho východu a jednam vďaka novým autobusom..A keďže viem porovnávať so stavom pred 30 rokmi tak ti poviem iba toľko, že by si sa divil, aká bola česť pracovať v DP. V 80.rokoch keď si sa chcel dostať do podniku, to bolo teplé miestečko pre vodiča, pretože zarábali naozaj dobre a mali sa dobre. Dnes žobre podnik o vodičov 3. triedy z každej riti sveta, len aby im tu jazdili aj za cenu prúserov, nedorozumení, jazykovej bariéry a ďalších problémov. Toto tu jednoducho nikdy nebolo a už sa opakujem, keď si vyrobíš buzerplac, tak si to potom aj zjedz. Kamery, palubáky, GPS sledovanie, vševediaci všadeboli kontrolóri prevádzky, čo v autobuse či električke nikdy nesedeli, bonzáci z radov priateľov dopravy, takzvaní šotouši, ťahalo sa za jeden povraz, dnes je to zdochýňajúci kôň, ktorý stráca dobrých jazdcov kvôli zlému gazdovi.
Reply on: csepka_3 #14:
Zdá sa, že "expert" je niekto iný, ktorý je najmúdrejší, všetko videl, všetko vie. Nikto tu nekritizuje bežných zamestnancov, je úplne jasné, že ani pracovníci dielní či výpravcovia nie sú kúzelníci a musia pracovať s tým, čo majú (zdroje, čas...), keďže častokrát je problémom naškriabať dostatočný počet vozidiel do výpravy. Ale prečo by sme mali držať hubu a tváriť sa, že je všetko v poriadku? Takých ako ty už bolo. Keď sa ti nepáči, nemusíš diskusiu na imhd čítať. Snáď ešte máme možnosť sa slobodne vyjadriť a nebude sa písať len to, čo sa vedeniu podniku bude páčiť...

Keď už tu píšeš o tom čo je a čo nie je na úrovni, rozhodne na úrovni nie je porovnávanie súčasného stavu so stavom pred 30 rokmi.
Reply on: mirec240 #12:
Šuhajko, mať tvoje problémy...keby si pracoval niekedy v podniku, tak by si tieto veci nemohol ani písať. Beus je jeden veľký moloch, ktorý tu so súčasným vedením a obrodou od začiatku Valla došiel do takého konečníka, že je zázrakom pre veľa zamestnancov, že to ešte celé vôbec nejako funguje....samozrejme, dnes sa rozpisuje po internete všeličo a kadečo a najmúdrejší sú chlapci s fotoaparátmi a ešte keď začnú školiť vodiča, čo má robiť. Keď si taký múdry, tak sa vyjadruj konštruktívne a na úrovni. Nekonečné reči o údržbe, motore....voľnobežka? čerpadlo? kompresor? napínacia kladka? vačka? hydroštely? akože tieto vaše poznatky sú hodné krčmovej diskusie chlapcov zo základnej školy..ani v služobáku sme nesedeli nikdy vzadu, lebo tam je motor a motor hučí, to boli ešte tambusy, tam si nepočul vlastného slova a všetci sme tu...mať vaše problémy vy experti..
Reply on: csepka_3 #11:
nejaky zvuk motora okrem toho ze jeho privysoka intenzita moze byt rusiva pre substrat tak moze byt zaroven aj prejavom nejakej tej zavady a obvykle jej ignorovanie prinasa neskorsiu este rozsiahlejsiu poruchu a drahsiu opravu (co by dobry hospodar na svojom majetku asi nechcel)
Reply on: csepka_3 #11:
Jasné, takže keď motor autobusu znie, že vzadu nepočuť vlastného slova a nedá sa tam vydržať, určite je všetko v poriadku a cestujúci môžu byť vlastne radi, že ich má čo odviezť. Podobne je to v prípade plochých kolies na električkách, nefunkčnej klimatizácií v lete a mohol by som pokračovať. A tiež sa môžeme odvolávať na minulosť, že kedysi tu žiadna klíma nebola, ani hlásenie, ani digitálne tabule. Lenže doba ide dopredu, pri takomto zmýšľaní by sme boli stále v roku 1980... Faktom je, že údržba je aká je a aj vozidlá ako sú prvosériové NB18 už výrazne nadsluhujú (čo ale nie je tento prípad).
Ja by som len rád poukázal na to, že nejaký zvuk motora je čisto devíza priateľov dopravy a hovorí to o nevedomosti a znalosti technických náležitostí autobusov.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Solider #9:
Ja som vtedy neodišiel, lebo som nemal alternatívu. Ale zamrznuté dvere po dlhej ceste z DNV na Patrónku, to bol zážitok. Aj vrstva ľadu na zadnom okne. Zvnútra. Spomienky...
Reply on: csepka_3 #6:
Lenže tieto čabajky a plesnivé vrakosy jazdili aj hlboko po tom, než to bolo potrebné, a kvôli tomu mnoho ľudí odišlo z MHD 😉
Reply on: csepka_3 #6:
A to je argument ze jazdili madarske cabajky este v horsom stave ?
Reply on: Petto #5:
Zaručená kvalita značky S O R v spolupráci s údržbou DPB. 🙂 Neboj sa, že je jediná. Niektoré 2015-17ky sú v porovnateľnom stave ako 2010ky. Žiaľ...
Reply on: Petto #5:
Mať vaše problémy Petto, kedysi sme boli radi, že autobus mal aspoň jeden stierač. Keď v čabajke nefungoval bufík vzadu, čo bolo vlastne furt, tak ste sa mokrou rukou lepili o tyč zmrznutú. Neviem si ani predstaviť dnešnú generáciu cestujúcich, keby im zrazu došla čabajka a vonku -20.
Co je toto za vrak ? Zvuk motora jak najvacsi serbel z r.v. 2010. Tycka ohnuta za 4.dverami , sedadla hojdajuce sa oproti 4.dverami 💀
Reply on: Oli61 #1:
Pretiahlo sa to kvôli reklamácií katalyzátora.
Reply on: Oli61 #1:
Dnes sa vrátil z opravy.
#6809 je už opravený, ako je na tom #2242, neviete?