Reply on: mirec240 #15:
Asi som posledný v tejto debate, kto obhajuje súčasné vedenie podniku a kto by tu podporoval ich kroky, ale uvedom si, že tu sa ide plošne zlým smerom a to sa opýtaj kohokoľvek čo do toho trocha vidí. Autobusy sa kupujú nové a postupne sa nechávajú zhovadiť. Časy, kedy bol nedostatok vozidiel sú dávno za nami, aktuálne na tom najviac padá na hubu divízia električiek, kde je prevádzková rezerva strašná, ale to zase kvôli dvom kohútom na smetisku. Autobusy sa stabilizovali jednak zo strany vodičov vďaka vodičom z blízkeho východu a jednam vďaka novým autobusom..A keďže viem porovnávať so stavom pred 30 rokmi tak ti poviem iba toľko, že by si sa divil, aká bola česť pracovať v DP. V 80.rokoch keď si sa chcel dostať do podniku, to bolo teplé miestečko pre vodiča, pretože zarábali naozaj dobre a mali sa dobre. Dnes žobre podnik o vodičov 3. triedy z každej riti sveta, len aby im tu jazdili aj za cenu prúserov, nedorozumení, jazykovej bariéry a ďalších problémov. Toto tu jednoducho nikdy nebolo a už sa opakujem, keď si vyrobíš buzerplac, tak si to potom aj zjedz. Kamery, palubáky, GPS sledovanie, vševediaci všadeboli kontrolóri prevádzky, čo v autobuse či električke nikdy nesedeli, bonzáci z radov priateľov dopravy, takzvaní šotouši, ťahalo sa za jeden povraz, dnes je to zdochýňajúci kôň, ktorý stráca dobrých jazdcov kvôli zlému gazdovi.