VehiclesBusesSOR NB 18 City › #2242

Fleet number:2242
Type: SOR NB 18 City
Builder: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Serial number: 629
VIN: TK9F8XXNPGLSL5629
Engine number: 127273
Plate: BL-141PM
Manufactured: 2017
In service: 8.9.2017
Acquisition price: 327 855 €
Depot: Jurajov dvor
Accidents: Nehoda s trolejbusom #6809 na Šancovej ulici (18.4.2019) - do autobusu idúceho na linke 63 zozadu narazil trolejbus #6809 linky 201. Nehoda si okrem materiálnej škody vyžiadala viacero zranených cestujúcich. Oprava autobusu po nehode bola dokončená v máji 2020.
Information system: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V), BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Last records of service:
28 Feb 2025 37/9
27 Feb 2025 37/10
26 Feb 2025 59/2
25 Feb 2025 63/8
24 Feb 2025 63/8
21 Feb 2025 32/51
N55/51
75/8
20 Feb 2025 78/13
19 Feb 2025 32/1
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: trolejbus6207 #31:
Áno, to zodpovedá linkovaniu za "mojich" čias. Nemal som rád tú linku.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: upravovač fotiek #30:
Parádny, začínal 12:40 s ukončením 22:46, ak si dobre pamätám
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: S499.1023 #27:
Ako píše nižšie EŽ - Valašská - Jelačičova cez Kramáre a Mlynské Nivy
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: trolejbus6207 #26:
To musel byť luxusný "židák".
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Petto #28:
Jelačičova - Valašská (vtedy Gaštanová) cez Kramáre.
Reply on: trolejbus6207 #26:
To este stara trasa Nivy - Vojenska nemocnica ?
Reply on: trolejbus6207 #26:
To bola vtedy aká trasa?
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: S499.1023 #23:
Ja som mal u pani Anky vyhradenú nedeľnú 211/6 (krásna 10-hodinová služba z garáže do garáže), samozrejme so Sanosom 🙂
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: S499.1023 #24:
So slovami "posledný nech zhasne"?
Reply on: csepka_3 #18:
Mimochodom, keď začali tie stresy, tak som proste zmenil zamestnanie, než aby som na výpravni na všetko nadával.
Reply on: trolejbus6207 #20:
Na trolejbusoch nikdy nebola až taká anarchia ako na električkách. Tam som akurát občas licitoval s pani Pinterovou, že jej zoberiem 213 ale musí mi dať kĺbák.
Možno sa DPB činil (alebo sa to "samoopravilo"), ale dnes znie motor tohto autobusu úplne normálne.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Mňa by zaujímalo, či vôbec v časoch reálneho socializmu, t.j. v 80. rokoch 20. storočia, existovalo vôbec niečo také ako "česť niekde pracovať". Lebo to už boľševik mlel z posledného, už nemal ani šikovných "aparátčikov", miesto nich dosadzoval do rôznych "národných" podnikov na riadiace funkcie ľudí, ktorí svoj nedostatok schopností na vykonávanú funkciu vyvažovali vernosťou strane. A v spoločnosti bola "blbá nálada". Hoci dnes veľa vecí kritizujeme, často oprávnene, nemám pocit, že by to bolo až také zlé, ako vtedy.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: S499.1023 #19:
Tak takto si to nepamätám, ale veľmi dobre si pamätám, ako mi volávala výpravkyňa TV ráno o pol siedmej, keď začala fungovať ústredňa na intráku so slovami "Vstávaj, Ty nosatý hajzlík, mám doma tri vozy, môžeš si vybrať, ktorú službu chceš a napíšem Ti ju celú" 😁 😁 😁
Reply on: csepka_3 #18:
Áno, pamätám si to veľmi presne: Zober mi ráno aspoň špičku, aby som mal vypravené. Však stačí, keď vyjdeš za bránu a zo Zlatých sa hneď môžeš vrátiť na poruchu, aby si sa mohol ísť domov vyspať a poobede prísť na svoju.
Áno, pekná spomienka ale ja mám radšej poriadok a veci ako majú byť.
Reply on: S499.1023 #17:
Áno, pracovalo sa aj na dvakrát od rána do noci, ale keď sa chodilo, tak sa vedelo, že sa vždy dohodneme, veď do Kuchajdy aj na Zlaté sme sa chodili kúpať, prehodili si poradia, dalo sa všeličo a spoj bol odjazdený. Veď aj na žinienke sa spávalo na výpravni keď sa neoplatilo po nočnej pred rannou ísť domov. Ale hovorím dalo sa, nebola taká premávka, stresy, kamery, ľudia sme boli súdržní a nie čo je toto dnes.. Skrátka pomer zarobené peniaze a náročnosť roboty sa žiaľ otvára ako nožnice..
Reply on: csepka_3 #16:
Ale no tak, Paľo, v 80. rokoch česť pracovať v podniku? Dobre zarábali za cenu nekonečných nadčasov, sadzbu si iste pamätáš: Základ električka 12,80 na hodinu, autobus/trolejbus 14,40, prémie 20%, nepredvídateľne "podiely". Idealizuješ si mladosť. Zarazil si si sedačku do podlahy a bzučal si si na šestke kolom dokola.
Reply on: mirec240 #15:
Asi som posledný v tejto debate, kto obhajuje súčasné vedenie podniku a kto by tu podporoval ich kroky, ale uvedom si, že tu sa ide plošne zlým smerom a to sa opýtaj kohokoľvek čo do toho trocha vidí. Autobusy sa kupujú nové a postupne sa nechávajú zhovadiť. Časy, kedy bol nedostatok vozidiel sú dávno za nami, aktuálne na tom najviac padá na hubu divízia električiek, kde je prevádzková rezerva strašná, ale to zase kvôli dvom kohútom na smetisku. Autobusy sa stabilizovali jednak zo strany vodičov vďaka vodičom z blízkeho východu a jednam vďaka novým autobusom..A keďže viem porovnávať so stavom pred 30 rokmi tak ti poviem iba toľko, že by si sa divil, aká bola česť pracovať v DP. V 80.rokoch keď si sa chcel dostať do podniku, to bolo teplé miestečko pre vodiča, pretože zarábali naozaj dobre a mali sa dobre. Dnes žobre podnik o vodičov 3. triedy z každej riti sveta, len aby im tu jazdili aj za cenu prúserov, nedorozumení, jazykovej bariéry a ďalších problémov. Toto tu jednoducho nikdy nebolo a už sa opakujem, keď si vyrobíš buzerplac, tak si to potom aj zjedz. Kamery, palubáky, GPS sledovanie, vševediaci všadeboli kontrolóri prevádzky, čo v autobuse či električke nikdy nesedeli, bonzáci z radov priateľov dopravy, takzvaní šotouši, ťahalo sa za jeden povraz, dnes je to zdochýňajúci kôň, ktorý stráca dobrých jazdcov kvôli zlému gazdovi.
Reply on: csepka_3 #14:
Zdá sa, že "expert" je niekto iný, ktorý je najmúdrejší, všetko videl, všetko vie. Nikto tu nekritizuje bežných zamestnancov, je úplne jasné, že ani pracovníci dielní či výpravcovia nie sú kúzelníci a musia pracovať s tým, čo majú (zdroje, čas...), keďže častokrát je problémom naškriabať dostatočný počet vozidiel do výpravy. Ale prečo by sme mali držať hubu a tváriť sa, že je všetko v poriadku? Takých ako ty už bolo. Keď sa ti nepáči, nemusíš diskusiu na imhd čítať. Snáď ešte máme možnosť sa slobodne vyjadriť a nebude sa písať len to, čo sa vedeniu podniku bude páčiť...

Keď už tu píšeš o tom čo je a čo nie je na úrovni, rozhodne na úrovni nie je porovnávanie súčasného stavu so stavom pred 30 rokmi.
Reply on: mirec240 #12:
Šuhajko, mať tvoje problémy...keby si pracoval niekedy v podniku, tak by si tieto veci nemohol ani písať. Beus je jeden veľký moloch, ktorý tu so súčasným vedením a obrodou od začiatku Valla došiel do takého konečníka, že je zázrakom pre veľa zamestnancov, že to ešte celé vôbec nejako funguje....samozrejme, dnes sa rozpisuje po internete všeličo a kadečo a najmúdrejší sú chlapci s fotoaparátmi a ešte keď začnú školiť vodiča, čo má robiť. Keď si taký múdry, tak sa vyjadruj konštruktívne a na úrovni. Nekonečné reči o údržbe, motore....voľnobežka? čerpadlo? kompresor? napínacia kladka? vačka? hydroštely? akože tieto vaše poznatky sú hodné krčmovej diskusie chlapcov zo základnej školy..ani v služobáku sme nesedeli nikdy vzadu, lebo tam je motor a motor hučí, to boli ešte tambusy, tam si nepočul vlastného slova a všetci sme tu...mať vaše problémy vy experti..