VehiclesBusesIveco Urbanway 12M › #4048

Fleet number:4048
Type: Iveco Urbanway 12M
Builder: Iveco Czech Republic, Vysoké Mýto
Serial number: 721
VIN: VNE4026M90M000721
Plate: BL-014JL
Manufactured: 2015
In service: 24.5.2015
Acquisition price: 204 897 €
Depot: Petržalka
Overhauls and changes: Aplikácia čiernych protislnečných fólií 3M na okná (7/2024)
Information system: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Other data: Vozidlo vybavené systémom APC.
Last records of service:
21 Nov 2024 95/5
14 Nov 2024 88/3
11 Nov 2024 99/51
6 Nov 2024 99/7
24 Oct 2024 87/1
23 Oct 2024 94/7
16 Oct 2024 ZV-A/x
98/2
8 Oct 2024 94/8
7 Oct 2024 N91/51
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vozidlo je preradené od včera do vozovne Jurajov dvor.
Pápež František

Pápež František

Reply on: kubo2126 #1:
Čo Citelis im nestačí? Zaujímalo by ma že či to má aj nejaký normálny dôvod alebo len zas Jurajov dvor potrebuje mať nové vozidlá ako keby ich nemali dosť.
Reply on: Pápež František #2:
Jasne, ma dost ,tak si poziciava 😁 . Logika level morsky konik ?
Pápež František

Pápež František

Reply on: Petto #3:
Čítaj poriadne píšem o NOVÝCH vozidlách. Keď si Petržalka potrebovala požičiať tak od Juráku dostali len staré vraky nikdy sa na zápožičky neposielali nové vozidlá. (Áno Urbanway je v Petržalke nový lebo nič novšie nemá). Tak preto sa pýtam že prečo sa zapožičaný Citelis 4001 vrátil do Petržalky a namiesto neho poslali tento a ešte k tomu 1054. Takže nemajú vozidlá a ešte si budú vyberať? Citelis im nebol dostatočne dobrý? Akože ak to má nejaký dôvod prečo tam išiel tento tak dobre ale pochybujem o tom.
Reply on: Pápež František #4:
A co si maju pozicat technologicku Karosu 20rocnu ? Pravdepodobne potrebuju novsi voz aj kvoli palubakom, aj kvoli tomu ze potrebuju to na dlhsie sluzby,co Citelis uz nesplna technicky ani komfortom.
Pápež František

Pápež František

Reply on: Petto #5:
Tak potom dúfam ža ak majú takéto požiadavky že budú dodržané aj z tej opačnej strany. Takže ak si bude potrebovať Petržalka požiačiať tak Jurák by mal poslať novšie vozidlá (Hahahahaha to bol dobrý vtip samozrejme že im pošlú staré vraky)

A ináč to je nejaká nová požiadavka že sa môžu zapožičiavať len novšie vozidlá alebo to platí len pri zápožičkách do privilegizovanej vozovne Jurajov dvor?

Akože to čo je? Tak akože nemajú vozidlá a oni si budú ešte určovať že čo im majú poslať?A v Petržalke Citelisy ktoré už podľa teba nespĺňajú technicky ani konfortom jazdiť môžu tak prečo by nemohli jazdiť v Jurjaovom dvore. Či? Jaaaj vlastne v Petržalke sú zvyknutí na staré vraky to len v Jurajov dvore musia mať takéto.

Akoze dobrá logika že oni "potrebujú novsi voz" a Petrzalka ich akoze nepotrebuje?
Reply on: Pápež František #6:
Prosim ta, ake stary vraky by Jurak poslal do Petrzalky? Najstarsie vozidla co maju su CNG Solarisy a Tedomy co by tak ci tak nemohli sluzit v Petrzalke.

Nechapem co su toto za konspiracie. Niekedy sa stane, ze jedna vozovna ma viac vozidiel nez druha, takze je uplne logicke ze ak ta druha vozovna potrebuje pomoc, tak jej prva pomoze. Nieje nikde napisane, ze Petrzalka ma pravo si nechat nove vozidla za kazdu cenu. Asi maju dovod preco sa Citelis vratil a bol nahradeny Ivecom, aj ak sa s tymi dovodmi s tebou nepodelili. Urcite to nebude lebo su snoby voci starsim autobusom, na to predsa maju cestujucich.
Úprimne si myslím, že to bude kvôli tomu, že v Petržalke majú viac náhradných dielov a technické zázemie prispôsobené na Citelisy a majú tam s tým aj v poslednej dobe už viac skúseností, určite by som sa na to nepozeral očami novšie/staršie/lepšie/horšie, lebo to tak funguje možno v rámci šoto úvah, určite museli byť legitímne dôvody na to, pokojne to môže byť aj o zvyku vodičov a potrebe výpravy, ako hovorí Petto.
odstavený od 23.2. do 6.10. - výmena motora