Fleet number:7502
Type: Škoda 30T0 ForCity Plus
Builder: Škoda Transportation, Plzeň
Serial number: 10140
Manufactured: 2014
In service: 9.5.2015
Acquisition price: 2 620 000 €
Depot: Jurajov dvor
Accidents: Nehoda s električkou #7951 pred Metropolkou (6.6.2016) - súprava #7951+7952 vošla na nesprávnu koľaj a narazila do boku protiidúcej električky #7502.
Information system: BUSE BS 300, BS 300, BS 301, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (1920 × 540 px; V), BS 370 (1920 × 540 px; V), BUSE BS 370 (1920 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px)
BUSE BS 310, BS 310
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Other data: Na vozidle boli vykonávané tenzometrické skúšky v rámci procesu homologizácie vozidla tohto typu.

Do skúšobnej premávky s cestujúcimi sa zaradila od 9. mája 2015.
Last records of service:
21 Nov 2024 3/16
20 Nov 2024 3/1
19 Nov 2024 3/11
18 Nov 2024 9/15
13 Nov 2024 4/3
12 Nov 2024 3/13
11 Nov 2024 3/6
8 Nov 2024 3/20
7 Nov 2024 3/5
6 Nov 2024 4/4
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Od 31.10. do 4.12.2023 odstavená kvôli druhej strednej oprave po ubehnutých 400.000 km
trolejbus6207

trolejbus6207

Od 24.1. do 17.2.2021 odstavená kvôli strednej oprave po ubehnutých 200.000 km
trolejbus6207

trolejbus6207

Od 10.4. do 27.5.2020 odstavená kvôli neplatným elektrorevíziám
zajtra budem kukať pri Bčkovej kabínke čo sú tam za moderné dvere keď sa iba 406 dní čakalo na nové dvere 😃
trolejbus6207

trolejbus6207

Takže záznam do historických análov - od 6.6.2016 do 17.7.2017 odstavená po nehode
Reply on: trolejbus6207 #15:
To by sme, napriek tomu, že Bombardier je oproti Schadefabrike galaktická firma, veľa nenajazdili.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: S499.1023 #14:
zjavne to stále "funguje" v štýle, ktorý zaviedol Delfín - nemať na sklade vôbec žiadne náhradné diely ☠ ☠ ☠
Reply on: trolejbus6207 #12:
Nepopieram podiel viny Schadefabriky ale keby si DPB spravil analýzu, tak musí nutne mať také dvere na sklade.
Reply on: Ma178rek #11:
Už je to hotové ?
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Ma178rek #11:
podľa mojich informácií chýbajú dvere, Škodovka si zjavne dáva s ich dodaním načas... ?
Reply on: Solider #10:
chýba jej toho asi dosť či?
Reply on: Ma178rek #9:
Ona už je opravená, ale vykanibalizovaná.
Reply on: JamaVOku #7:
coskoro? ... ehm ako nechcem byť blbec ale tak viac ako rok je odstavená... a to poškodenie nevyzeralo vážne aj keď som počul že sa kanibalizovala
Reply on: JamaVOku #7:
Rok opravovať obúchaný bok, to je teda výkon... Kde to viazlo?
Reply on: Ma178rek #6:
Coskoro bude
ako to vyzerá s jej opravou? ...
Reply on: Kobenhavn #3:
Ako su na tom teraz? Stihnu to do DOD v Septembri?
Reply on: Petto #2:
Stojí, majú sa jej venovať po dokončení škodováckeho zázemia v JD .
Robia s nou uz nieco , resp. s motorom ? Ci len stoji pokazena na Juraku ?