Ten Otokar má menej miest na sedenie ako kĺbový SOR a aj menej miest na státie, čiže má celkovo menej miest ako kĺbový SOR.
Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Otokar Kent C 18,75 | 3311 – 3350 | 2021 | 2022 | — | 40 |
2. | Otokar Kent C 18,75 | 3351 – 3381 | 2022 | 2022 | — | 31 |
Total | 2021 – 2022 | 71 |
Length | 18750 mm |
---|---|
Width | 2540 mm |
Height | 3245 mm |
Height of floor | 330 mm (270 mm s kneelingom) |
Wheelbase | 5900 mm a 6740 mm |
Doors | 4 |
Number of seats | 39 + 1 |
Number of standing places | 116 |
Design load | 155 + 1 (8 os./m2) |
Weight of unloaded vehicle | 17450 kg |
Gross vehicle weight | 28000 kg |
Engine | DAF Paccar MX-11 270, Euro 6D, naftový, vodou chladený 6-valec, s recirkuláciou výfukových plynov, technológiou SCR a aktívnym filtrom pevných častíc (1. séria)
DAF Paccar MX-11 270, Euro 6E, naftový, vodou chladený 6-valec, s recirkuláciou výfukových plynov, technológiou SCR a aktívnym filtrom pevných častíc (2. séria) |
Continuous power output | 270 kW / 1600 rpm |
Piston displacement | 10837 cm3 |
---|---|
Maximum torque | 1900 Nm / 900 - 1125 rpm |
Maximum speed | 85 km/h |
Transmission | ZF EcoLife 6 AP 2000B, 6-stupňová automatická, s integrovaným retardérom |
Steering wheel | Hema Servocom 8098, hydraulické |
Axles | predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová zadná: ZF AV 133, portálová, hnacia |
Tyres | 275/70 R 22,5 |
Air conditioner | Sütrak Coldline AC 353 P
Sütrak Coldline AC 34 Electrical (kabína vodiča) |
Cooling capacity | 2 x 27 kW (AC 353 P)
3,5 kW (AC 34) |
3311 | vehicle in service: 71 (100 %) |
3360 | online: 1 (1.4 %) |
3360 | today in service: 1 (1.4 %) |
3314 | vehicle ot of service (more than 2 weeks): 6 (8.5 %) |
milanko79
1. Absencia jednoduchej konšrukcie-diely sú často špecificky tvarované, strojovo zasadené do konštrukcie
2. Vysoká cena dielov, prevyšujúca hodnotu vozidla
3. Otázna kvalita vypracovania (či to nebude GO štýlom to sa zakryje kobercom, to sa zalepí a to sa zastrieka...)
4. Posledný a snáď najväčší problém-absencia firiem ponúkajúcich GO a ak aj, špecializujú sa buď na veterány alebo nejaké jednoduchšie vozy (SOR C, Karosa 9xx, Karosa 7xx) a robiť toto vo vlastnej réžii DP je nonsens. Veď aj na ten Ikarus čo sa rozhodli opraviť hľadajú niekoho externého.
Inak čo sa týka toho Ikarusu je hanba že to nechali takto zhniť a až potom sa do toho pustili, som zvedavý kedy sa pustia do tej B731.00 , snáď im nezhnije do úplného vraku ako tá B732.00.
A ešte k téme Mercedes. Tie to dajú aj bez tej GO a keď budú zastaralé vymenia sa alebo predajú niekde na východ kde o tieto vozy bude určite záujem.