VehiclesTrams (Trolleys) › Škoda 29T ForCity Plus

Škoda 29T ForCity Plus
Škoda 29T ForCity Plus
Škoda 29T3 ForCity Plus

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Škoda 29T1 ForCity Plus 7401 – 7415 2015 2015 15
2. Škoda 29T2 ForCity Plus 7416 – 7430 2015 – 2016 2016 15
3. Škoda 29T3 ForCity Plus 7431 – 7450 2023 2023 – 2024 20
Total 2015 – 2023   50

Technical Data

Length 32495 mm
Width 2480 mm
Height 3560 mm
Height of floor 350 mm
Doors 5
Number of seats 69 + 1 (1. a 2. séria)
63 + 1 (3. séria)
Number of standing places 172 (5 os/m2) (1. a 2. séria)
276 (8 os/m2) (1. a 2. séria)
299 (8 os/m2) (3. séria)
Design load 241 + 1 (5 os/m2) (1. a 2. séria)
345 + 1 (8 os/m2) (1. a 2. séria)
362 + 1 (8 os/m2) (3. séria)
Weight of unloaded vehicle 47415 kg (1. a 2. séria)
Motor control Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (1. a 2. séria)

Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3.1 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (3. séria)
Engine Škoda 1MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (1. a 2. séria)

Škoda 4MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (3. séria)
Continuous power output 100 kW
Number of motors 6
Total power output 600 kW
Maximum speed 55 km/h (premávková s obmedzovačom, 1. a 2. séria)
60 km/h (premávková s obmedzovačom, 3. séria)
75 km/h (konštrukčná)
Air conditioner Poll KLMT29S (1. a 2. séria)
Poll KLMT29S.02 (3. séria)
Cooling capacity 3 x 22,6 kW (1. a 2. séria)
3 x 25 kW (3. séria)
Heating capacity 3 x 13 kW (1. a 2. séria)
3 x 15 kW (3. séria)

Photos

Vehicle catalogue

7401 7402 7403 7404 7405 7406 7407 7408 7409 7410 7411 7412 7413 7414 7415

7416 7417 7418 7419 7420 7421 7422 7423 7424 7425 7426 7427 7428 7429 7430

7431 7432 7433 7434 7435 7436 7437 7438 7439 7440 7441 7442 7443 7444 7445 7446 7447 7448 7449 7450

Legend and statistics

7401vehicle in service: 50 (100 %)
7406online: 17 (34 %)
7406today in service: 18 (36 %)
7401vehicle ot of service (more than 2 weeks): 12 (24 %)
7417vehicle ot of service (more than 6 months): 1 (2 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 58.8 %, Monday to Friday 65 %

Currently in service on lines

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Všimol som si že v mnohých vozoch dodaných v minulom roku sú poodliepane ochranné fólie na oknách a je to dosť nevkusné...
Reply on: Cancer #187:
A pohotovostna jednotka to urychlene opravi najneskor do oktobra 😀
Reply on: Solider #186:
Veď začali na displejoch zobrazovať reklamu že keď nejde klíma máš napísať e-mail. To ti ako nestačí?!
Reply on: Petto #185:
A ani nefungujúca klimatizácia v autobusoch 😐
Reply on: Viliam22 #184:
Netrapi ich ani velmi Trolino 24 tak nie to este 12r eliny.
Ináč kedy sa začnú média zaujímať o to prečo 12 vozov (z toho jeden viac ako dva roky) za milióny eur stoja kvôli kolesám vo vozovni
Reply on: Dadino #180:
Lepsie to uz nebude, lebo tie vozy starnu, a teda budu len rastat naklady na udrzbu. Budu chodit na prehliadky (ktore nie su vysutazene), material sa opotrebuje, budu sa kazit.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Ma178rek #179:
Problém je nekonečný - nedostatok materiálu, ľudí a hlavne sa to robí "na kolene" 🙃
Reply on: Dadino #180:
Ide leto ... Takže snáď cez leto sa to spraví....
Reply on: Ma178rek #179:
Ono je to skôr už vtipné čo tento podnik robí v takýchto situáciách. Keď prídu nejaké nové vozy tak zrazu pôvodné začnú odstavovať. Kým tu nemali nové vozy tak tie električky jazdili a očividne na nich robili aj nejakú údržbu keďže boli v premávke. Teraz už ich zrazu nepotrebujú a môžu týždne stáť... Toto je fakt vždy v takýchto prípadoch.
Reply on: trolejbus6207 #174:
Je zaujímavé že ani za cca 3 mesiace sa nevymenili obruče...
To asi nemá DPB na sklade alebo je niekde inde chyba lebo celkom dosť elín je už dlhšie odstavených...
Reply on: trolejbus6207 #174:
Vďaka za odpoveď. 🙂
Reply on: ES499.0001 #175:
Na Vajnorskej s autom.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: ES499.0001 #175:
Neviem, nepýtal som sa, ale je to z overeného zdroja
Reply on: trolejbus6207 #174:
#7401 mala akú nehodu?
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Dadino #173:
Stoja kvôli ojazdeným kolesám, treba na nich vymeniť obruče (okrem 7417 a 7401, tie stoja po nehodách)
Prečo doteraz jazdili normálne všetky električky a teraz keď sa sprevádzkovali nové tak zrazu z prvej várky 7 vozov odstavených? Robia sa na nich prehliadky či akože čím viac máme, tým viac odstavujene? Lebo netuším koľko majú nabehané či chodia už na tie prehliadky a preto stoja.
Reply on: Petto #167:
Smola, nemám tie snickers😁.
Viem, že možno imhd admin možno vymaže tento komentár za odbočenie od témy ale okrem toho snáď ten admin neurobí nič iné ako vymaže tento komemtár
Reply on: Petto #167:
Ale kedy bude na rade 7417?
Po veľkej porave škodoviek bude ešte 7417 stále bude čakať
Reply on: Mhr1 #169:
Sarkazmus.