VehiclesTrams (Trolleys) › Škoda 30T ForCity Plus

Škoda 30T ForCity Plus
Škoda 30T ForCity Plus
Škoda 30T3 ForCity Plus

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Škoda 30T0 ForCity Plus 7501 – 7502 2014 2015 2
2. Škoda 30T1 ForCity Plus 7503 – 7515 2015 2015 13
3. Škoda 30T2 ForCity Plus 7516 – 7530 2015 2015 – 2016 15
4. Škoda 30T3 ForCity Plus 7531 – 7540 2024 2024 10
Total 2014 – 2024   40

Technical Data

Length 32495 mm
Width 2480 mm
Height over air conditioning 3560 mm
Height of floor 350 mm
Doors 10
Number of seats 52 + 2
Number of standing places 190 (5 os/m2)
304 (8 os/m2)
Design load 242 + 2 (5 os/m2)
356 + 2 (8 os/m2)
Weight of unloaded vehicle 47516 kg
Motor control Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (30T0 - 30T2)

Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3.1 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (30T3)
Engine Škoda 1MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (30T0 - 30T2)

Škoda 4MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (30T3)
Continuous power output 100 kW
Number of motors 6
Total power output 600 kW
Maximum speed 65 km/h (premávková)
75 km/h (konštrukčná)
Air conditioner Poll KLMT30S
Cooling capacity 3 x 22,6 kW (1. - 3. séria)
3 x 25 kW (4. séria)
Heating capacity 3 x 13 kW (1. - 3. séria)
3 x 15 kW (4. séria)

Photos

Vehicle catalogue

7501 7502

7503 7504 7505 7506 7507 7508 7509 7510 7511 7512 7513 7514 7515

7516 7517 7518 7519 7520 7521 7522 7523 7524 7525 7526 7527 7528 7529 7530

7531 7532 7533 7534 7535 7536 7537 7538 7539 7540

Legend and statistics

7501vehicle in service: 40 (100 %)
7503online: 31 (77.5 %)
7501today in service: 33 (82.5 %)
7506vehicle ot of service (more than 2 weeks): 1 (2.5 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 74.9 %, Monday to Friday 81.3 %

Currently in service on lines

/ 18 20
1 / 4 5

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Neviem či to niekde bolo spomenuté už alebo sa písalo o tom ale 7536, 37, 38, 39, 40 došli už s antracitovým zberačom. Takže zas máme v 10ks várke nejakú odlišnosť medzi vozidlami. 😃
7532 dnes videná v Karlovej vsi
Reply on: SimonMHD #155:
Dodaných je 9 a čakajú na to, kým DPB vybaví poistku.
Reply on: Dadino #156:
Schválené boli už pred takmer 2 mesiacmi.
Reply on: SimonMHD #155:
Dodané sú už dávnejšie. Neviem však či budú aj oni podliehať homologizácií, nábehu km a nejakým drobným úpravám. 🙂 *Tak v článku hore v časti "Prevádzka" je napísané, že nemusia. 🙂
Ako sú na tom vozy 30T3? Už sú dodané všetky alebo sa ešte čaká?
Reply on: Ma178rek #153:
Nie že možno ale určite. Veď to je hrozné ako sa pri plnej električke nie je čoho chytiť. Ozaj tieto nové rachotiny sú už menej hlučné ako tie staré spred 10 rokov?
Reply on: Solider #152:
Ale možno by sa hodili nejaké zvysle tyče oproti 2/4 dverám (niečo ako má metro)
Reply on: Ma178rek #151:
Tyče nie, v obojsmerných vozoch nie sú miesta na opieranie (sú tam dvere) a miesta na sedenie v krajných článkoch sú v smere jazdy a nie pozdĺžne. Úpravy sa týkajú kamerového systému a označenia, rovnako ako pri 29T.
Pri električkach 7531-7540 o aké úpravu sa jedná???
Taktiež o tyče?? Keďže nemusia podstupovať homologizaciu by som čakal že už začnú vyliezať tie kusy čo tu máme ....
Reply on: jozin #149:
Vždy sa robí verejná prezentácia, nové vozy sú platené z eurofondov, verejnosť by mala byť informovaná. Že to nejaký trubiroh v redakcii popletie, no bože.
Reply on: 6503 #147:
Ja sa na to pozeram tak, ze magistrat/dpb zavolali do TA3, ze potrebuju spravit promo na novu dodavku elektriciek. No a TA3 spravila ...

Cize nehadzal by som to na novinarov, skor na toho, co mal potrebu pretrcat sa pred kamerami s 10rocnymi elektrickami.
Reply on: 6503 #147:
Suhlasim.
Vysvetlite mi jedno:
- je to TOTALNA novinarska amatercina?
- je to PROMO SMERU na Smerackej TA3?
- je to promo pre MAGISTRAT a vedenie DPB?
- je to robenie blbcov z ludi zo strany novinarov, SMERU, magistratu a vedenia DPB?
- je to kombinacia VSETKYCH predoslych moznosti?

Pretoze tato reportaz je CISTE (ale ze CISTE!) klamstvo! Prezentuju 10 rokov stare elektricky, ktore v BA premavaju 10 rokov,. ako nieco NOVE! Ale ze UPLNE NOVE!

V jednej jedinej veci mal Fico vzdy pravdu - v nazore na NOVINAROV!

https://www.ta3.com/clanok/928963/do-hlavneho-mesta-prichadza-novinka-po-bratislave-budu-premavat-obojsmerne-elektricky
Reply on: Škoda Forcity #145:
Podľa mňa chýba v popise a má to byť iba 30T3
Škoda Forcity

Škoda Forcity

Prečo 7531 je 30T23 a nie rovno súčasťou 30T3?
Absurdné sú nielen tie mínusky za otázku, ale i tá mínuska za vysvetľujúcu odpoveď...
Reply on: Škoda Forcity #142:
To si zvykni a nevsimaj si to. Tiez nevidim na tvojej otazke nic zle. Nemusi kazdy hned vediet co je na fotke. Ale ano je to nova 30T z roku 2024, pravdepodobne voz 7531. 🙃
Škoda Forcity

Škoda Forcity

Reply on: Škoda Forcity #140:
Čo dis-likujete veď sa len pýtam!?
PatroSTYLE 007

PatroSTYLE 007

Nová električka to je