Škoda 21 Tr AC
Škoda 21 Tr AC (2022)

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Škoda 21 Tr AC 6401 2003 2004 1
Total 2003   1

Technical Data

Length 11760 mm
Width 2500 mm
Height 3365 mm
Height of floor 340 mm (1. - 2. dvere)
560 mm (3. dvere)
Wheelbase 5700 mm
Doors 3
Number of seats 26 + 1
Number of standing places 69
Design load 95 + 1
Weight of unloaded vehicle 11430 kg
Gross vehicle weight 18000 kg
Motor control Škoda NSC136 GE 01 M, IGBT-tranzistorový
trakčný menič (vstup 600 V DC, výstup 3 x 0-500 V AC/400 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení

Statický menič AnteCarE TSA 21-AK pre napájanie striedavých pomocných pohonov a klimatizácie

Statický menič Cegelec SMTK 10D (náhrada pôvodného maďarského meniča AnteCarE TSA 21-AK, od 2019)
Engine Škoda MLU 3649 K/4, asynchrónny štvorpólový trojfázový motor, vzduchom chladený, s integrovanou prevodovkou (1:1,85)
Continuous power output 160 kW
Number of motors 1
Total power output 160 kW
Maximum speed 65 km/h
Axles predná: Škoda 21, nezávislé zavesenie kolies
zadná: RÁBA AU-10948, portálová, hnacia
Tyres 275/70 R 22,5

Photos

Vehicle catalogue

6401

Legend and statistics

6401vehicle in service: 1 (100 %)
6401vehicle ot of service (more than 2 weeks): 1 (100 %)
6401vehicle ot of service (more than 6 months): 1 (100 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 0 %, Monday to Friday 0 %

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: upravovač fotiek #78:
Do Prešova by sa nám jeden krátky hodil 😅
Reply on: Andrej #88:
Tak počet vozidiel je dosť vysoký...
Pokiaľ dobre rátam je tam 40x 31Tr, 15x 30TrDG, 10x 30Tr, 11x SOR TNS a nejaké SOR NS 12....
Reply on: Petto #87:
"Nafullovaná"? 🤣💀
Reply on: Andrej #86:
Hrobonova je nafullovana a kazde volne miesto padne vhod tam myslim. No celkovo mame aj tak nadstav volnych 30 aj 31 Tr takze uz ani je velmi dovod aby mal jazdit.
Reply on: Petto #81:
Od júla je voz preradený do Trnávky.

Bohvie prečo keď aj tak nejazdí.
Reply on: Urbanway 2423 #84:
Vždy sa vedelo, že to budú vyhodené peniaze, ale ultrašotouši proste vyhrali.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: Solider #83:
Prečo? Veď na 64 sú aj celodenné služby, rovnako ako boli na 203/44. Alebo daný vodič jazdí len 44? Ak ten trolejbus už vôbec nebude jazdiť, tak to boli ozaj vyhodené peniaze.
Reply on: Petto #81:
Vzhľadom na to, kto na 21 Tr môže jazdiť a aké sú služby na 45 a 64 to nie je reálne 😂
Reply on: Petto #81:
Tiež si myslím, že keď ju už opravili, tak by ju mohli vypravovať na 45 alebo 64. Ešte pochopím, že v lete nie, keďže nemá klimatizáciu (hoci v DPB asi takto neuvažujú), ale teraz by kľudne mohla jazdiť.
Reply on: Elektricka #77:
Coby nema vyuzitie ? Hrobonka vypravuje stale solo vozidla na 45,64.
Reply on: upravovač fotiek #78:
Treba dať zosobniť tomu kto rozhodol že sa spojazdní a naleje sa do nej kopec prachov, a kludne nech si zoberie aj tú 21 Tr a parkuje si ju pred svojim domom. 😈
Reply on: upravovač fotiek #78:
Nie je jedno, či bude zaberať miesto vo vozovni tu, alebo v Košiciach? 😃
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Elektricka #77:
Darovať na východ, napr. do Košíc. Alebo ešte východnejšie, niekam na Ukrajinu.
Po zmene linky 44 pravdepodobne nemá využitie, asi ho už nebudú používať…
A čo je na tom také zlé, že sa objednávajú diely na 21Tr? Veď sú za normálnu trhovú cenu. Je to nízkopodlažné vozidlo ešte stále poplatné dobe.
Skôr je horšie, že také klbové sory (busy) musia čakať dva roky na náhradné diely.
Reply on: andy27 #74:
Primátor môže disponovať s peniazmi MČ?
Reply on: Ma178rek #68:
Bratislava má dosť peňazí. Treba spočítať dokopy príjmy Magistrátu a MČ a nielen operovať rozpočtom Magistrátu, ako to s obľubou robia primátori.
Reply on: upravovač fotiek #52:
Firemná kultúra je vizitka vedenia firmy. A je to prvá vec, ktorú má pričetné vedenie zmeniť. V toxickej atmosfére sa nedá pracovať, je to jeden z dôvodov, prečo je málo vodičov. Nie jediný, ale veľmi dôležitý.
Reply on: Cancer #71:
Nevymýšľaj. Proste sa v dni keď sa bude niektorý zo šotoušov chcieť hrať skrátia spoje príslušného poradia po Búdkovú. Nebudú nám nejakí cestujúci narúšať modelovú železnicu.
Reply on: PepikSK #70:
Dokúpia agregát na vozíku a budú ju na L44 vypravovať aj naďalej lebo na šotoušoviny musí byť aj keby na chleba nebolo.

https://www.vlaky.net/upload/images/reports/004995/02.jpg